SOFIA PALADE: „Pentru mine juratii sunt niste oameni minunati pe care ii iubesc enorm”

Vorbim azi cu Sofia, fosta concurenta Bravo, ai stil, despre ce ar trebui sa purtam in aceasta vara, despre ea si, asa cum obisnuisc eu, am provocat-o sa comenteze cateva tinute de la Eurovision!

Buna, Sofia! Iti multumesc ca ai acceptat sa îmi raspunzi la cateva intrebari. Pentru inceput, ai putea sa-mi descrii o zi din viata ta?

Chiar daca fiecare zi este diferita, ma stradui sa fac ceva util si productiv pentru cariera mea. In fiecare zi imi pun cate un scop, fac sport si citesc, iar la final ma bucur de o iesire in oras cu prietenele mele.

Cum este Sofia departe de camerele de filmat și de social media?

Nu cred ca este o mare diferenta, pentru ca in fata camerelor la fel trebuie sa fim naturale. Sunt asa cum am fost vazuta la tv, uneori vesela, glumeata, prietenoasa si directa sau chiar critica.

Unde te vom vedea de acum înainte?

Cu siguranta ca mai mult in mediul online.

Care a fost concurenta ta favorita de la Bravo, ai stil?

Si cand ai intrat in competitie si acum la final pot spune ca Adela a ramas in continuare concurenta favorita. Multi spun ca este falsa, dar oare cine este in masura sa afirme asemenea lucruri cand pana la urma a fost un concurs unde fiecare isi arata toate starile pe care le traieste si trebuia sa lupte cu toate armele pentru propriul succes?

Cum te-a ajutat pe tine experienta Bravo ai stil? Te-a schimbat in vreun mod? Și-a pus amprenta asupra stilului tau vestimentar?

Cu siguranta aceasta experienta m-a ajutat mult, acum vad lumea cu alti ochi si nu mai sunt cucerita usor de succesul altora asa cum era mai inainte. Sunt mai ambitioasa si cred cu certitudine ca tot ce imi doresc si ne dorim de fapt poate deveni realitate. Stilul vestimentar s-a schimbat enorm, chiar ma uitam la pozele mele de pe instagram de vara trecuta si nu as mai purta asa ceva acum. Imi place sa experimentez mai mult, sa imi evidentiez partile frumoase si sa accesorizez fiecare tinuta.

Ca și concurenta la Bravo ai stil, crezi ca ai putut ajuta telespectatorii la formarea unor noi prezente in lumea modei? Crezi ca ai putut ajuta lumea sa se accepte așa cum este și sa se îmbrace așa cum le place, fără a mai da credit părerilor celorlalți?

Cu certitudine i-am ajutat, daca s-au regasit in stilul meu. Pana la urma noi oferim viata hainelor si trebuie sa ne imbracam cum ne simtim mai bine, dar asta u inseamna ca trebuie sa facem greseli. Mereu vor exista critici, dar trebuie sa stil cum sa le tinem piept.

Ce ai avut de învățat de la jurați? Dar de la celelalte concurente?

Pentru mine juratii sunt niste oameni minunati pe care ii iubesc enorm. Am invatat ca trebuie sa experimentam mereu, sa fim noi, sa luptam si sa muncim. In pofida faptului ca in concurs ne certam, recunosc ca concurentele la fel sunt niste fete minunate pe care le apreciez. Nu am invatat anume ceva de la ele, pana la urma toate eram acolo cu un singur scop si ne unea dragostea pentru moda.

Ce sfaturi ai pentru fetele care au totuși un gând sa se înscrie la casting?

Sa se inscrie la casting in primul rand, sa lupte, sa nu creada ca este ceva imposibil si sa dea tot ce e mai bun, pentru ca chiar se merita.

Daca ar fi sa admiti 3 defecte de care esti constienta, care ar fi acelea? Dar 3 calitati care te definesc cel mai bine?

Vorbesc prea mult, spun lucrurilor pe nume si sunt critica. Ambitia, perseverenta si dorinta de a realiza cat mai multe cred ca ma caracterizeaza cel mai bine.

Dacă ai fi tu designerul României la Eurovision, cum îți imaginezi tu ținuta perfecta?

Cu siguranta ar fi o tinuta glam, o rochie diafana accesorizata cu bijuterii aurii si un accesoriu inedit pe cap.

Noi, oamenii pasionati de Eurovision, ne-am gandit ca ne poti ajuta in comentarea unor tinute purtate de diversi artisti. Oare o sa primeasca un “Bravo, ai stil!”?

Aliona Moon – Moldova

image5-small-23.jpg

Chiar daca rochia Alionei Moon a fost inspirata si nu o creatie individuala, interpreta a reusit sa faca spectacol datorita contraversatei tinute. Putea cu siguranta opta pentru ceva unic, dar recunoastem ca si rochia aleasa a facut senzatie, poate prin somplu fapt ca a fost una fake..nu?

Nina Sublatti – Georgia

image2-small-22

Nu imi place tinuta, este prea putin pentru Eurovision si in aceasta combinatie nu imi plac dressurile.

Cezar Ouatu – România

image3-small-24

Este o tinuta foarte originala si extravaganta pentru Eurovision.Imi place ca avut curajul sa se afirme cu un asemenea outfit, bravo!

Sunstroke Project- Moldova

image4-small-21

Imi plac baietii de la Sunstroke Project, piesa lor cat si tinutele au ajut succes in acest an. Pe scena piesa trebuie sa aiba o tangenta cu stilul si ei au reusit sa faca o perfermanta in acest sens.

Ne poți recomanda câteva ținute pentru această vară? 

Vara aceasta eu ma joc cu imprimeurile florale, port rochiile ce sunt inspirate din lenjeria de noapte si tinutele lejere.

In final, ce mesaj ai pentru cititorii nostrii și fanii Bravo ai stil?

Sa fie cu ochiul pe sezonul 3, sa viseze si sa creada in visele lor, iar pe tine sa te urmareasca in continuare, pentru ca, cu siguranta le pregatesti interviuri interesante.

SOFIA PALADE ONLINE:

Facebook: http://www.facebook.com/sofia.palade

Instagram: http://www.instagram.com/sofiapalade

INGRID MARC ONLINE:

Facebookwww.facebook.com/IngridM27

Instagramwww.instagram.com/ingrid.marc

Lasă un răspuns

