EMIL RENGLE: „Am avut incredere ca oriunde m-as duce ma voi descurca”

Emil Rengle, unul dintre cei mai cunoscuti coregrafi ai Romaniei, sta astazi de vorba cu noi despre el, dans, Eurovision, si multe altele! Iar acum, sa ne cunoastem mai bine cu el!

Salut, Emil! Iti multumesc că ai acceptat să îmi raspunzi la cateva întrebări. Pentru inceput, ai putea sa-mi descrii o zi din viata ta?   

Hello, Imi face mare placere!

O zi din viata mea arata cam asa: Dupa ce ma trezesc, imi spun rugaciunile, apoi dau drumul la muzica (volum maxim bineinteles) cat timp fac dus, iau micul dejun si ma pregatesc. De obicei inainte sa plec de acasa, in fiecare zi, imi notez 10 lucruri pentru care sunt recunoscator in acea zi. Cred tare mult ca trebuie sa fim recunoscatori pentru ceea ce avem, ca sa ne bucuram mai tare de viata! Mai apoi in timpul zilei fac de toate, depinde de zi: repetitii de dans, ore de canto, scriu piese, gandesc coregrafii, invat spaniola… Iar seara imi place sa citesc pana mi se inchid ochii si adorm…( asta si din cauza ca momentan sunt solo, altfel as cuddle-ui pana mi s-ar inchide ochii).

Cum este Emil departe de camerele de filmat, de scenă, de social media? 

Emil este la fel de real ca oricine altcineva. Momentan este destul de singuratic si dornic sa aibe o relatie stabila.

Când ți-ai descoperit pasiunea pentru dans? Părinții tăi te-au susținut mereu, ori și-au dorit ca tu să ajungi altceva? 

Pasiunea pentru dans mi-am descoperit-o cu adevarat la varsta de 14-15 ani. Tati si-ar fi dorit sa devin preot. Mami a vrut sa ma faca muzician, dar amandoi m-au sustinut in decizia luata de mine.

Ești, totuși, una dintre valorile României atunci când vine vorba de dans! Suntem cei mai mândrii de tine! Cum ai ajuns de la dans în România..tocmai peste hotare? 

Cu curaj! Curaj, curaj, curaj. Am avut incredere ca oriunde m-as duce ma voi descurca. Inca sunt departe de unde vreau sa ajung. Am nevoie de si mai mult curaj!

Care este definiția dansului pentru tine? 

Libertate totala.

​​Văzând prestațiile tale, m-am întrebat..: oare cum era Emil copilul? Spune-ne o ‚boacănă’ din copilărie! 

Emil este un copil si acum. Nu este nimic diferit dintre cum era si cum este acum haha. Imi placea sa trag cu tubermanul dupa oamenii pe strada, ca mai apoi sa ma fugareasca tot felul de necunoscuti. De multe ori am fost adus in fata usii de catre straini ca sa “ma predea” la parinti, parandu-ma ca “i-am vanat”.

Care sunt artiștii români, dar și internaționali cu care ai lucra pentru totdeauna? 

Toti cu care lucrez sunt artisti cu care as lucra pentru totdeauna, altfel nu as lucra cu ei deloc. Imi doresc sa lucrez cu Beyonce, dar sa fac ceva diferit cu ea, nu ce face sau ce a facut pana acum.

Ne poți arăta cea mai reușită coregrafie a ta? 

Nu e cea mai reusita, dar e una din preferate:

​Unde te vom vedea de acum înainte? Felicitări pentru noul tău vlog!  

Multumesc frumos! Cel mai si cel mai des postez pe InstaStory. Acolo puteti fi alaturi de mine aproape in fiecare experienta pe care o traiesc.

Știm că ai dansat pentru Alexandra Stan,Inna, Alex Velea, Antonia, Loredana Groza, Dj Andi, Fly Project, Anda Adam, Corina, iar lista continuă. Crezi că dacă nu ai o posibilitate financiară nu poți ajunge unul dintre cei mai buni dansatori/ coregrafi, ori atunci când ești cu adevărat bun, ceilalți pun ochii pe tine.  

Cand esti bun, sau devii bun, vei iesi din multime!

Sunt mulți adolescenți care au extrem de mult talent..însă le este frică să aleagă un drum ca al tău din cauza problemelor financiare. Tu ce sfat ai pentru ei? Cât la sută este talent și cât muncă? Dacă ești cu adevărat bun, ești ajutat pe acest plan? 

Mda, frica asta ne este un mare dusman. Trebuie sa ai curaj pentru orice in viata, nu doar pentru dans. Daca vrei sa faci cu adevarat dans, nu te va opri situatia financiara si cand vei ajunge la o performanta buna, da, vei fi ajutat pe acest plan.

Crezi ca ai avut un impacti la formarea unor noi prezente in lumea dansului? Crezi ca ai putut ajuta lumea să se accepte așa cum este și sa se exprime așa cum le place, fără a mai da credit părerilor celorlalți?  

Da, vrei sa iti dau exemple? haha

Ai ajuta vreodată un copil fără posibilități să ia drumul tău?  

Doar daca si-ar dori sa faca asta si mi-ar demonstra ca este serios in planurile sale de a crea ceva frumos.

Daca ar fi sa admiti 3 defecte de care esti constient, care ar fi acelea? Dar 3 calitati care te definesc cel mai bine? 

defecte: nu las oamenii sa se apropie calumea de mine, nu sunt indeajuns de organizat, nu ma bucur de fiecare mic succes.

calitati: am curajul sa visez mare si sa ma si arunc in visele mele, sunt credincios, imi plac copii si cred ca voi fi un tata bun.

Dacă ai fi tu coregraful României la Eurovision, cum îți imaginezi tu show-ul perfect? 

Incalcand “regulile” obisnuite. As face show-uri cum a facut Loic Nottet in 2016. Artistul nu trebuie sa stea numai pe mijloc. Pe mine m-a spart cand s-a culcat si a cantat 20 de secunde culcat.

Noi, oamenii pasionati de Eurovision, ne-am gandit ca ne poti ajuta in comentarea unor momente scenice. Oare ce notă vor primi de la tine? 

https://youtu.be/6OlG9g4-cyg – 6 pct

https://youtu.be/ZSHc7iDuBCQ – 9 pct

https://youtu.be/bGY20O4Z7nM – 10 pct

https://youtu.be/joZvkeX4R3Q – 7 pct

Ai cumva vreo melodie preferată de la Eurovision? 

Da, tot Loic Nottet – Rythm Inside. Mi-a placut si piesa si prestatia.

Ce artiști crezi tu că au pachetul complet să ne reprezinte la acest concurs? 

Sunt multi care ar putea sa ne reprezinte, daca s-ar focusa numai pe asta. Mi-ar placea de exemplu sa se pregateasca foarte bine Andreea Balan, sa fie brici si la voce si la o prestatie artistica de nota 10!

​In final, ce mesaj ai pentru cititori?  

Curaj!

EMIL RENGLE ONLINE:

Facebook: http://www.facebook.com/RENGLEofficial

Instagram: http://www.instagram.com/rengle.now

INGRID MARC ONLINE:

Facebook: http://www.facebook.com/IngridM27

Instagram: http://www.instagram.com/ingrid.marc

 

Lasă un răspuns

