Myrko Tatii: „ceea ce port eu nu trebuie sa devina un reper pentru toata lumea”

Myrko Tatii, un geniu al modei romanesti, un designer ce s-a facut remarcat si la emisiunea „Bravo, ai stil”, a acceptat azi sa stea de vorba cu mine despre el, dar si despre moda.

Salut, Myrko! Iti multumesc că ai acceptat să îmi raspunzi la cateva întrebări. Pentru inceput, ai putea sa-mi descrii o zi din viata ta?

O zi cu soare, un citro rece si desen pana seara traziu.

Cum este Myrko departe de camerele de filmat, de podium, de social media?
MODEST.

Când ți-ai descoperit pasiunea pentru design, părinții tăi te-au susținut mereu, ori și-au dorit ca tu să ajungi altceva?

M-au sustinut mereu.Nu e pasiune este insasi viata mea.

Ești, totuși, una dintre valorile României atunci când vine vorba de modă! Suntem cei mai mândrii de tine! Cum ai ajuns de la design în România..tocmai în Franța?

Fiindca am fost contactat si am raspuns.

Care este definiția modei pentru tine?

Quelque-chose.

Văzând creațiile tale, m-am întrebat..: oare cum era Myrko copilul? Unul năstrușnic (așa cum cred eu), ori unul ascultător? 

Misterios…Descoperiti-l,urmarindu-l.

Unde te vom vedea de acum înainte? Cât de departe în lume au ajuns creațiile tale? Cât durează să creezi o întreagă colecție?

Nu stiu ce-mi rezerva viitorul.Astept !

Știm că ai ajutat-o pe prietena ta, Silvia Popescu, în sezonul 1 la Bravo, ai stil! Spune-ne cel mai frumos moment pe care l-ați avut împreună! 

Momentul din gala AVANGARDA -BRAVO AI STIL..a fost cel preferat !


Ce alte concurente din acest show ai mai ajutat? Ne poți arăta câteva ținute?

SILVIA SAVESKY


Sunt mulți adolescenți care au extrem de mult talent..însă le este frică să aleagă un drum ca al tău din cauza problemelor financiare. Cât la sută este talent și cât muncă? 

99% munca ”1% T A L E N T”

Crezi ca ai avut un impact la formarea unor noi prezente in lumea modei? Crezi ca ai putut ajuta lumea să se accepte așa cum este și sa se îmbrace așa cum le place, fără a mai da credit părerilor celorlalți?

Depinde de fiecare,nu de mine.

Daca ar fi sa admiti 3 defecte de care esti constient, care ar fi acelea? Dar 3 calitati care te definesc cel mai bine?

defecte:MUNCA,MUNCA,MUNCA/ calitati:MUNCA,MUNCA,MUNCA.

Dacă ai fi tu designerul României la Eurovision, cum îți imaginezi tu ținuta perfecta?

WHITE/BLACK.

Noi, oamenii pasionati de Eurovision, ne-am gandit ca ne poti ajuta in propunerea unui costum pentru scenă. Cum ar arăta acesta? 


Ne poți recomanda câteva ținute pentru această vară? Eventual, ne poți arăta câteva ținute purtate chiar de tine!

Nu,fiindca ceea ce port eu nu trebuie sa devina un reper pentru toata lumea.

In final, ce mesaj ai pentru cititori?

Sa ma urmareasca in continuare sa-mi inteleaga creeatiile si sa aiba rabdare.Eu lucrez, sa astepte.

MYRKO TATII ONLINE: 

Facebook: http://www.facebook.com/myrko.tatii

Instagram: http://www.instagram.com/myrkotatii/

INGRID MARC ONLINE:

Facebook: http://www.facebook.com/IngridM27

Instagram: http://www.instagram.com/ingrid.marc/

Intră și tu în lumea Eurovisionului!

http://www.facebook.com/groups/eurovisionromania.freezone

Lasă un răspuns

