Alexa Niculae: „Mi-am dorit foarte mult sa ii gasesc piesei un mesaj frumos!”

Bună, Alexa! Îti mulțumim cã stai de vorbã astãzi cu noi!

Cum de ai ajuns pe fagasul muzicii ? Cand ti-ai dat seama ca asta e ceea ce vrei tu sa faci si cine te-a indrumat/sustinut ?

Muzica a fost pentru mine mai intai de toate un refugiu, locul unde ma puteam rupe de toate problemele cotidiene . Si pentru ca muzica intotdeauna m-a facut sa ma simt bine , am simtit ca trebuie sa merg in directia ei. Asa ca m-am inscris la niste concursuri precum Megastar si Scoala Vedetelor unde am cunoscut foarte multi oameni care mi-au dat o mana de ajutor pe mai departe. Titus Munteanu a fost printre primii care a avut incredere in ce pot si mi-a dat sansa sa fiu pe scena.

Enumeră 3 cuvinte prin care ai descrie ce inseamna muzica pentru tine.

Pasiune, Oxigen si Bucurie.

Cu ce artiști nationali si internationali cu care ai dori sa colaborezi?

Am avut sansa sa colaborez cu nume mari de la noi in diverse contexte precum Cornel Ilie( Vunk) , Smiley si trupa Simplu , Akcent , asta sa numesc doar cativa. Mi-ar placea foarte mult sa colaborez cu Justin Timberlake si cu Lady Gaga.

Sã trecem la Yodel It!, piesa care ne va reprezenta în acest an. Ai trecut de la propria ta piesã alãturi de Temisan la a compune piesa Ilincãi si a lui Alex Florea. Cât a durat productia piesei? 

Cred ca asta trebuie sa il intrebi pe Mihai Alexandru , cel care a compus muzica .Eu m-am ocupat de text si mesaj. Cu totul, cred ca a durat cateva luni, 3 luni daca nu ma insel. A trecut prin cateva schimbari pana a ajuns la forma pe care o stie toata lumea acum.

Ce înseamnã pentru tine melodia? Care sunt sansele noastre de a câstiga în acest an?

Pentru mine e o realizare si a fost o provocare de la bun inceput. Mi-am dorit foarte mult sa ii gasesc un mesaj frumos. Am vazut ca feedbackul de afara e bun. Ceea ce te face sa speri la un loc in top 10. Asta ne dorim toti.

Ne poti dezvãlui câteva detalii legate de show ul din Kiev? 

Tot ce pot sa spun este ca au inceput repetitiile, avem in echipa oameni care isi dau tot interesul sa iasa bine iar show-ul o sa fie frumos. Mai multe , nu am voie sa zic . Haha. Aveti putintica rabdare .

De ce crezi tu cã Yodel It! este atât de apreciatã de strãini? Pe ce loc o vezi tu în clasamentul final? 

Pentru ca e altceva. Si in afara am remarcat o deschidere mai mare fata de ce e nou si special. Eu imi doresc sa ne clasam in top 5. Cat mai sus in top 5 !

Acum cã a apãrut si clipul piesei, l-ai fi încadrat într o altã regie?

Regizorul Dan Petcan cred ca a avut o viziune apropiata de ce credeam si eu si ma bucur ca a inteles mesajul textului si s-a inspirat din el.

Ce probleme putem întâmpina în acest an pe scena mare a concursului? 

Sper sa nu intampinam nicio problema . Am inteles ca echipa care organizeaza concursul international este foarte profesionista si totul va fi facut la cel mai inalt nivel. Si va fi la fel pentru toti concurentii.

Consideri Eurovisionul o rampã de lansare, un joc politic sau un concurs de pur talent?

Toate trei .

Care sunt melodiile care ti-au plãcut cel mai mult de la Eurovision? si de ce.

Am multe piese preferate adunate de-a lungul timpului precum Euforia sau Sound of silence. Si care au castigat si care nu. Mi-au placut pentru show si pentru soundul fresh.

Ce parere ai despre locurile mediocre pe care am obisnuit sa le ocupam in ultimii ani? Cu ce ar trebui sa ne prezentam astfel incat sa ne descurcam onorabil an de an, cum o fac Suedia sau Rusia, de exemplu.

Am avut sansa sa ne clasam si foarte bine de-a lungul timpului. Nu cred ca e o tragedie faptul ca ne-am clasat mai jos . In general am fost in top. Sunt tari mari care au fost pe ultimul loc si nu cred ca si-au batut capul pe cat ni-l batem noi. Trebuie sa ne prezentam cu o piesa foarte buna si catchy plus un show bun. Asta incercam in fiecare an . Uneori ne iese, uneori nu. Sunt lucruri in general care nu tin in totalitate de cei care fac muzica sau de interpreti.

Care este pachetul perfect pentru Eurovision? De ce nu am castigat pana acum si ce ar trebui sa schimbam pentru ca Romania sa puna mana pe mult-râvnitul trofeu?

In fiecare an, incercam sa gasim o formula castigatoare si cred ca totul se reduce la cantec si cum este pus in scena. Mai mult de atat, nici eu nu am un raspuns clar. Nu am castigat pentru ca nu am gasit formula castigatoare..inca. Dar cine stie, poate anul acesta e cu noroc. Daca nu, mai incercam.

În incheiere, noi vã urãm mult succes si sperãm sã vã întoarceți si cu trofeul! Ce mesaj ai pentru cititorii ESC on POINT?

Fiti alaturi de Ilinca si Alex si de echipa Yodel it in competitia internationala de la Kiev si transmiteti-ne numai ganduri bune ca sa facem o treaba buna. Eu personal va multumesc pentru sustinere si comentariile voastre frumoase.

V-am pupat cu drag!

Ingrid Marc a contribuit la acest articol

Lasă un răspuns

