Paul Panait: „Piesa ZÂMBEȘTI DE SUS ii este dedicata Larei, de aceea o si lansez pe tv de ziua ei”

Salut, Paul! Îți mulțumim că stai de vorbă cu noi azi! Să ne cunoaștem mai bine acum.

Ce face Paul atunci când stă departe de muzică ? 

Cand las muzica deoparte, am grija de printesa mea Lara Maria Rose,care pe 5 Aprilie implineste 2 anisori. Incerc sa fiu un tatic si un sot atent.

Ce versuri crezi ca au început sa prindă la public ? Acelea cu un mesaj puternic in spatele lor, sau versuri care rimează și sunt ușor de reținut ? 

Asta cu sa prinda la public, depinde de publicul fiecaruia, nisa mea caruia ma adresez de la 14 ani in sus, sunt atenti la mesajul fiecarei piese pentru ca e foarte important sa se si regaseasca in versuri.

În industria românească mizezi pe piesele cu sound fresh? Ori pe cele cu mesaj, emoție, etc? Vorbește-ne despre noua ta piesă! Cu ce e diferită de restu, care este povestea ei, spune-ne tot! 

Piesa noua „ZAMBESTI DE SUS” nu e piesa mea dar am lucrat in studio impreuna cu Mircea Elisei si am pus mult suflet pentru e una din piesele de suflet. Piesa e diferita fata de ceea ce „se poarta” acum la radiouri, dar are ceva mult mai important, mesajul foarte puternic. De fiecare data cand imive greu, ma uit spre cer si o vad pe fetita mea care imi zambeste si imi spune ca totul se va rezolva. Piesa ii este dedicata Larei, de aceea o si lansez pe tv de ziua ei.

De ce crezi că artiștii mici și compozitorii tineri nu se afirmă în România? Nu li se oferă șansa ori nu sunt suficient de pregătiți?

Sunt multi artistii si tineri si mai trecuti ,dar nu sunt lasati sa se lanseze, radiourile nu ajuta talentele, ajuta doar artistii care au in spate case de discuri si care trebuie sa cante ce se poarta nu ce simt ei.

Suntem convinși ca ai urmărit concursul Eurovision, iar blogul nostru se ocupă cu aşa ceva. Te-ai gândit vreodată să participi la Eurovision? Cum îți imaginezi tu show ul tau, dar și melodia perfecta? 

Eu am ajuns pana in semifinala cu gaz pe foc si candy, in anul 2002…nu m-am mai gandit sa particip, dar nu se stie niciodata.

Care prestație din acest an ți s-a părut cea mai spectaculoasă? Și de ce. 
Spectaculoasa nu mi s-a parut niciuna…nimeni nu a fost pregatit cu dansatori, haine,un mesaj, un pachet complet. La prima ascultare Alex Florea și Ilinca mi-au placut, am simtit ca piesa e comerciala si ca va castiga!

Enumera trei cuvinte pentru a descrie acest concurs.
Emotie, show, viziune.

Cu care artiști ai merge tu să ne reprezinți țara?
Parca niciodata nu am fost mai pregatiti decat cu Sistem si Luminita Anghel, mi-a placut mult piesa si intreg conceptul.

O întrebare mai..picantă. Dacă am fi reprezentați de o trupă formată din Antonia, Andra , Delia, Inna, Alexandra Stan, Smiley, crezi că am avea șanse mult mai mari? Ori nu contează numele ci vocea?
Daca pui mai multi artisti „de top” s-ar putea sa ai mari surprize la capitolul Live, in afara de cativa…

Consideri Eurovisionul o rampă de lansare, un joc politic sau un concurs de pur talent?

Eurovisionul are din toate cate ceva din ce ai specificat chiar tu…eu zic ca daca ne-am prezenta cu ceva fresh, bun, nu ar avea ce sa faca juriul si publicul…so…

Care sunt melodiile care ți-au plăcut cel mai mult de la Eurovision? Și de ce.

Piesa mea preferata a fost si va ramane Dincolo de nori, Holograf, piesa cu care am castigat locul 3 in 1994 la Fest Mamaia ,de care sunt foarte mandru.

Care este pachetul perfect pentru Eurovision? De ce nu am câștigat pana acum și ce ar trebui sa schimbam pentru ca România sa pună mana pe mult-râvnitul trofeu?

Nu exista in fiecare an aceeasi reteta.. un an e dance,altvan e rock…depinde..

În încheiere, ce mesaj ai pentru cititorii ESC on POINT?

Va multumesc pentru faptul ca v-ati gandit la mine si sper ca muzica mea sa va reprezinte!

Cu respect,

PAUL PANAIT http://facebook.com/paulpanaitofficial

Ingrid Marc a contribuit la acest articol

Lasă un răspuns

