ON POINT JURY: ILINCA & ALEX FLOREA – „YODEL IT”

Ultima, dar nu cea din urmă jurizată de noi este piesa „Yodel it!”, interpretată de Ilinca și Alex Florea. În timp ce unii o văd deja câștigătoare, unii membri ai juriului nostru spun că pe cât este de mediatizată, pe atât este de overrated. Iată ce am avut de spus despre această compoziție muzicală:

cutmypic (6)
Alex Iovan:
În afara faptului ca nu a mai fost vreodată la Eurovision (sau nu cred ca a mai fost) o melodie cu yodel, nu văd nimic atractiv la această piesă. Voci bune, pe o piesă care nu îmi inspiră nimic și care ma plictisește. Nota pe care o acord este exclusiv pentru vocile lor și pentru primul minut din piesă care nu e plictisitor.
NOTA: 7/12

title2101781
Ioana Andreea:
Îmi place această piesă foarte mult.Recunosc ,este „quilty pleasure” meu.Consider că are acel ceva inedit care te poate face să votezi pentru ea.De asemenea,atât Alex, cât şi Ilinca sunt capabili de un live excepțional.
M-aş bucura foarte mult daca i-am trimite la Kiev.
NOTA: 10/12

cutmypic (3)
Ingrid Marc:
Deși e o piesă bune, mie mi se pare una riscantă. Dacă ar fi să câștige, după majoritatea zvonurilor, am putea fi sancționați pentru ca mergem cu specificul național al altei țări, cum s-ar punea să nu fie așa. Mi se pare puțiiiiiin overrated, dacă e să comparăm prestația lor din semifinală cu cea a altor artiști. O piesa catchy, ei sunt tineri..dar eu aș merge cu altceva.
NOTA: 8/12

title716229053
Georgiana Eftodi:
Dacă „Yodel It” ne va reprezenta în țara vecină (șansele sunt foarte mari, ce-i drept), România ar putea ocupa un loc destul de bun, deoarece piesa iese în evidență în această mare de balade din ediția curentă. Este o creație veselă care rămâne întipărită-n minte destul de ușor. Pot spune că este un amalgam destul de reușit de diverse genuri muzicale, la care se adaugă vocile live foarte bune ale Ilincăi și lui Alex și iese un rezultat bun, în opinia mea. Însă, ca să fiu sinceră ca întotdeauna, mă aștept la două reacții din partea imprevizibililor europeni: să le placă melodia și să o voteze, sau să nu o poată digera din cauza acestui amestec de genuri și al yodelingului – element rar utilizat în acest concurs.
NOTA: 8/12

title754551452
Matei Pieca:
Sunt aproape sigur că piesa asta va pleca la Kiev. Este de prisos să fac alte comentarii, deoarece subiectul a fost epuizat pe grupurile de specialitate (atât pro, cât și contra). Eu sunt mai optimist de fel și tind să cred că se vor descurca admirabil pe scena din Kiev.
NOTA: 8/12

title12358358
Șerban Alexandru Marian:
Alex şi Ilinca, cei mai controversați artişti din selecția noastră. Trebuie să să fiu obiectiv în jurizarea lor, dar o parte din mine nu mă lasă. De ce? Pentru că nu pot să înțeleg piesa lor, nu pot să înțeleg de ce ne-am prezenta pe scena mare a Eurovisionului cu o melodie care include în componența ei specificul altei țări. Plus, rămân efectiv neutru când o ascult. Nu mă mişcă absolut nimic, emoția este dusă undeva într-o vacanță, dar numai in piesă nu-i prezentă. Sincer vă spun, nu aş putea să înțeleg alegerea românilor! Insă, trebuie să fiu obiectiv. Vocile lor sunt bune, fiecare are nebunia lui frumoasă pe scenă. Sunt carismatici şi prezența lor e una plăcută. Dar nu e suficient într-un astfel de concurs. Vorba românului, brânză bună în burduf de câine.. Dacă aveau altă piesă, nicio problemă. Dar nu cu Yodel It.. pentru artişti, nota 12, pentru piesă nota 5 iar pentru ceea ce-mi transmite piesa 4. Deci, în final, 7.
NOTA: 7/12

cutmypic (4)
Cătălina Gheorghe:
NOTA: 8/12

MEDIA: 56

CLASAMENT:

Xandra – „Walk on by” – 78p

Ramona Nerra – „Save me” – 68p

MIHAI – „I won`t surrender” – 64p

Eduard Santha – ,,Wild Child” – 62p

Instinct – „Petale” – 62p

Cristina Vasiu – „Set the skies on fire” – 59p

Ilinca & Alex Florea – „Yodel it!” – 56p

Tavi Colen & Emma – „We Own The Night” – 38p 

D-lema – „Adventure” – 37p

Zanga – „Două sticle” – 35p

Tudor Turcu –“Limitless” – 33p

Ana –Maria Mirică-“Spune-mi tu”-24p

Maxim – „Adu-ți aminte” – 23p

Alexandra Crăescu – „Hope” – 16p

Lasă un răspuns

