ON POINT JURY: MIHAI – „I WON`T SURRENDER”

Cu siguranță, Mihai „nu renunță” la Eurovision asa usor, cum nici noi nu renunțăm la jurizare. Iată ce au avut de spus juratii ESC on POINT despre piesa „I won’t surrender”

title716229053
Georgiana Eftodi:
M I H A I mi-a dovedit că este un artist ambițios, perseverent, care aspiră la mai mult, fapt care reiese din dorința lui arzătoare de a reprezenta încă o dată România la Eurovision. Yes, he won’t surrender.
Sunt chiar încântată de faptul că M I H A I își încearcă norocul și anul acesta cu o piesă net superioară lui „Paradisio”. Deja vorbim de un progres fantastic. „I won’t surrender” este o baladă care se pliază perfect pe vocea lui, iar finalul acesteia este spulberător, grație vocii lui. Dar trebuie să recunosc: „I Won’t Surrender” NU este mai bună decât „Tornero”. În cazul în care ar pleca la Kiev, nu cred că ne-ar aduce același rezultat ca cel din 2006 sau unul mai bun, dar totuși cred că un loc în top 10 tot ne-ar aduce. În plus, mi se pare că și M I H A I este pe calea cea bună. Anul ăsta, tace și face și sper s-o țină tot așa.
Nota: 8/12

title2101781
Ioana Andreea:
Eu îl admir foarte mult pe MIHAI.Este un artist de excepție şi foarte ambițios.Piesa de anul acesta i se potriveşte ca o mănuşă.
Sunt foarte curioasă ce va face în finală
NOTA: 8/12

title754551452
Matei Pieca:
Trebuie sa recunosc ca mi-a luat o vreme sa diger piesa. Initial mi se parea o compozitie destul de ieftina, dar usor-usor m-am acomodat si a ineput sa imi placa.
Momentul din finala m-a convins si mai mult ca evaluarea mea initiala era total gresita. Am avut ocazia sa vad un staging de exceptie, grandoarea lui nepunand in umbra calitatea vocalica a lui Mihai. Stiu ca va avea un vot de la mine in finala.
NOTA: 10/12

cutmypic (6)
Alex Iovan:
Aceasta Selectie a adus un nou Mihai. Nu mai este acela prezent la toate emisiunile TV, ridicând piesa în slăvi, deși ar trebui. „I won’t surrender” este o baladă clasică, dar farte puternica, iar faptul ca Mihai a pus-o foarte bine în scenă este încă un motiv în plus sa cred că anul acesta predomina faptele, ci nu vorbele în ceea ce-l privește. În legătură cu live-ul lui nu pot spune nimic. E perfect.
NOTA: 10/12

cutmypic (3)

Ingrid Marc:
„Când spui Eurovision, spui Mihai”, ca să îl și citez. Mie îmi place mult piesa asta, dar îi lipsește un show pe măsură..

NOTA: 10/12

title12358358
Șerban Alexandru Marian:
NOTA: 10/12

cutmypic (4)
Cătălina Gheorghe:
NOTA: 8/12

MEDIA: 64

CLASAMENT:

Xandra – „Walk on by” – 78p

Ramona Nerra – „Save me” – 68p

MIHAI – „I won`t surrender” – 64p

Eduard Santha – ,,Wild Child” – 62p

Instinct – „Petale” – 62p

Cristina Vasiu – „Set the skies on fire” – 59p

Tavi Colen & Emma – „We Own The Night” – 38p 

D-lema – „Adventure” – 37p

Zanga – „Două sticle” – 35p

Tudor Turcu –“Limitless” – 33p

Ana –Maria Mirică-“Spune-mi tu”-24p

Maxim – „Adu-ți aminte” – 23p

Alexandra Crăescu – „Hope” – 16p

Lasă un răspuns

