ON POINT JURY: RAMONA NERRA – „SAVE ME”

Daca piesa „My heart is still winning” nu a reusit sa ajunga asa departe anul trecut, Ramona Nerra s-a ambitionat si a revenit in forta. Este „Save me” o piesa mai reprezentativa pentru Ramona? O sa aflam in finala de pe 5 martie unde o puteti vota! Pana atunci, va lasam cu jurizarea noastra:

title12358358

Șerban Alexandru:

Ramona, o prezență cât se poate de placută pe scena Eurovisionului. Trebuie să recunosc că am fost super încântat de participarea Ramonei de anul acesta. Dar, cum există un dar de fiecare dată, sunt destul de sigur că piesa din 2016 ( My heart is still winning – printre favoritele mele din acel an ) i se potrivea mai bine decât „Save me”. Îmi place senzația asta de piesă „disco”, dar un disco foarte actual şi bine compus. Dintre toate piesele participante în acest an, doar „Save me” şi „We were young” m-au făcut să țopăi prin casă când le ascutam. Dacă ar lucra puțin la live, la notele înalte să nu mai pară că „țipă” ( cum i se tot spune ), ar avea şanse foarte mari.

NOTA: 8/12

cutmypic (3)

Ingrid Marc:

Mie îmi place foarte mult piesa asta. Ramona este o artistă de competiție, învățată să cânte doar live, și este, de departe, cel mai drag om mie. Mă bucur că sfatul meu (acordat 2 luni la rând) de a participa din nou la Eurovision s-a materializat și sunt foarte fericită pentru ea. A cântat piesa cu muuuuult mai bine față de preselecții, dar mai merge puțiiin curățat    live-ul. Mult succes, Ramo!

NOTA: 12/12

cutmypic (6)

Alex Iovan:

„Save me” este o piesă energică, cu un sound modern și cu un potențial extraordinar de show. Vocea Ramonei se potrivește perfect pe acest gen muzical, fapt care îi conferă piesei o muzicalitate aparte, diferențiindu-se foarte ușor de restul pieselor din concurs. Personal, consider piesa „Save me” cea mai potrivită pentru Kiev și sper ca fanii Eurovision România să o voteze, astfel încât să prindem un loc bun în Ucraina.
Mult succes, Ramona!

NOTA: 12/12

title716229053

Georgiana Eftodi:

Mă bucură faptul că Ramona a revenit anul acesta și nu a lăsat micul eșec de anul trecut să o facă să renunțe. Chiar merită să se afle printre finaliști, deoarece este o artistă fantastică, iar „Save Me” este de zeci de ori mai potrivită pentru acest concurs decât „My Heart Is Still Winning”. Dar simt totuși că-i lipsește „acel ceva” piesei și momentan nu îmi dau seama ce ar putea fi, astfel încât mă împiedică să-i dau o notă mai mare… Cu toate acestea, îi doresc succes Ramonei!

NOTA: 8/12

title2101781

Ioana Andreea:

Este una dintre piesele mele preferate din acest an.Ramona este o artistă excepțională ,cu un live foarte bun. Piesa „Save me” are acel ceva care te face să te ridici de pe canapea şi să începi să dansezi.Dacă va câştiga, cu siguranță vom fi sus clasați la Kiev.
P.S. Mi-a plăcut foarte mult live-ul din semifinală.

NOTA: 10/12

title754551452

Matei Pieca:

NOTA: 10/12

cutmypic (4)

Cătălina Gheorghe:

NOTA: 6/12

TOTAL: 68p

CLASAMENT:

Xandra – „Walk on by” – 78p

Ramona Nerra – „Save me” – 68p

Eduard Santha – ,,Wild Child” – 62p

Instinct – „Petale” – 62p

Tavi Colen & Emma – „We Own The Night” – 38p 

D-lema – „Adventure” – 37p

Zanga – „Două sticle” – 35p

Tudor Turcu –“Limitless” – 33p

Ana –Maria Mirică-“Spune-mi tu”-24p

Maxim – „Adu-ți aminte” – 23p

Alexandra Crăescu – „Hope” – 16p

Lasă un răspuns

