ON POINT JURY: D-LEMA – „ADVENTURE”

Am decis ca acum să intrăm într-o „aventură” și să jurizăm piesa celor de la D-lema. Piesa lor este cu adevărat o „dilemă”, pentru că membrii juriului nu au deloc opinii comune asupra acesteia.

cutmypic (6)
Alex Iovan:


Piesa aceasta ar putea să câștige Eurovision-ul. Da. Dacă am fi în anul 1990, ar câștiga cu siguranță. Nu vreau să fiu rău, piesa este una decentă, dar stilul său este învechit. Are noroc, oarecum, că este cântată bine. Altfel, ar fi fost un dezastru. Mai mult, piesa aceasta nu prea oferă nicio posibilitate de show. M-am săturat să tot vină o trupă pe scena Selecției Naționale, sa behăie 3 minute, fără să faca nimic altceva. Vreau ceva nou la Eurovision. Vreau ceva „de 2017”!


NOTA: 4/12

title2101781
Ioana Andreea:

Cu toate că au avut o audiție foarte bună ,piesa nu mă prea încântă,stilul acesteia fiind prea învechit. Aştept să văd ce vor face în semifinală.


NOTA: 5/12

title12358358
Șerban Alexandru Marian:

Probabil că o să-mi pun colegii în cap, dar MĂ BUCUR că D-lema a prins semifinala. Mi se pare că e foarte catchy şi îmi induce o stare de bine. Pare genul ăla de melodie pe care o asculți vara, când mergi cu trenul şi tot ce poți vedea este o mare de aur. Da, „Adventure” e guilty pleasure-ul meu de anul acesta. Nu mi se pare deloc o piesă învechită.. SPER SĂ O VĂD ŞI ÎN FINALĂ!

NOTA: 8/12

cutmypic (3)

Ingrid Marc:

E o piesă cu versuri comune..Nu e vorba că este o piesă care ar fi putut face față acum nu știu câți ani la acest concurs, doar că e depășită de celelalte din Selecție. Deși vocea e bună, consider că e o piesă potrivită pentru radio deoarece îți conferă o stare de bine..în rest..îi așteptăm la anul cu ceva potrivit cerințelor concursului!

NOTA: 4/12

title716229053

Georgiana Eftodi:


Față de multe alte piese din concurs, „Adventure” chiar este o piesă destul de catchy, care m-a prins de la primele audiții. Poate că nu este demnă de a ne reprezenta, dar cred că își merită locul în semifinală. Și vocea Denisei Demian sună destul de bine live, așa că am așteptări destul de mari la prestația care va avea loc duminică.


NOTA: 7/12

title754551452
Matei Pieca:

Încă o melodie banală din cele 10 alese la întâmplare de TVR.

NOTA: 3/12

cutmypic (4)
Cătălina Gheorghe:

NOTA: 6/12

TOTAL: 37

CLASAMENT:

Xandra – „Walk on by” – 78p

Instinct – „Petale” – 62p

D-lema – „Adventure” – 37p

Zanga – „Două sticle” – 35p

Tudor Turcu –“Limitless” – 33p

Ana –Maria Mirică-“Spune-mi tu”-24p

Lasă un răspuns

