Ana Maria Mirica: „In secunda in care am auzit piesa, am simtit acel „Vibe” care m-a legat si m-a identificat cu trairea acesteia”

Şi Ana Maria Mirică a binevoit să răspundă întrebărilor noastre, în cel mai sincer mod. Ne-a dezvăluit de ce a ales să participe la Selecţia Naţională, dacă pregăteşte o variantă în limba engleză a piesei „Spune-mi tu”, dar am şi ajuns s-o cunoaştem mai bine. Aşadar, vă invităm să aflaţi aceste lucruri dar şi multe altele din rândurile de mai jos. 

Bună, Ana! Îţi mulţumim că ai ales să stai de vorbă cu noi şi felicitările noastre pentru calificarea în semifinala Selecţiei Naţionale. Te aşteptai să te afli printre calificaţi sau a fost o surpriză uriaşă pentru tine ?

Nu am avut timp să mă aştept!! :)) Totul s-a întâmplat de pe o zi pe alta cu această colaborare şi totul a venit ca un tăvălug!! Un tăvălug minunat şi de bun augur pentru noi!Am tras piesa într-o sâmbătă, în două ore, înainte de duminica în care piesele trebuiau înscrise.

Ce te-a determinat să participi la Selecţia Naţională 2017 ?

Nu „Ce”, Cine! :)) Răspunsul este: Liviu Elekes.

Ne poţi spune care este povestea din spatele piesei „Spune-mi tu” şi cum a luat „naştere”?

Piesa a luat  „naştere”,  cum am mai spus, în mintea, inspiraţia şi nesomnul lui Liviu Elekes. Apoi mi-a fost prezentată, am fost întrebată dacă îmi place, dacă mă interesează, iar eu am spus: DA!! Pentru că în secunda în care am auzit-o, am simţit acel „Vibe” care m-a legat şi m-a identificat cu trăirea acesteia.

Din punctul tău de vedere, ce are „Spune-mi tu” şi nu au alte piese din competiţie? Ce o face atât de specială?

Sound-ul unic  în peisajul concursului de anul ăsta, faptul că nu a fost scrisă special pentru Eurovision şi pentru a se „încadra” în „rigorile” concursului şi trăirea pe care noi ca trupă o impregnăm acesteia, negândindu-ne că TREBUIE să plece la Kiev!!! Ci doar să ajungă la inimile oamenilor pentru care cântăm!

Te-ai gândit să lansezi şi o variantă în limba engleză a piesei, în cazul în care vei ieşi învingătoare la Selecţie?

 Da! 🙂

Cum te-ai pregătit pentru show-ul din semifinală? Ne poţi da mici detalii?

Mici? Cred că da! 🙂 Va fi un sound nou, îmbunătăţit, tonuri noi, POATE text în limba engleză, elemente noi la show şi dorinţa imensă de a dărui oamenilor care ne iubesc, tot ceea ce putem şi ştim că i-ar face fericiţi!

Vezi un potenţial “pericol” în vreo melodie calificată în semifinală?

Depinde din ce punct de vedere şi din ce unghi priveşti! Din unghiurile generale, TOATE sunt un „pericol”! Viaţa m-a învăţat până acum, că dacă tratezi  fiecare competitor cu teamă şi seriozitate, te poţi pregăti împotriva tuturor la cel mai înalt nivel şi astfel, nu vei fi surprins, pentru că vei da TOTUL!

Vrem să aducem artistul mai aproape de cititor. Ne poţi povesti câte ceva despre Ana Maria Mirică: cine este ea cu adevărat, cum arată o zi obişnuită pentru ea, cu ce îi place să-şi ocupe timpul liber?

Wooow!!! Cât timp ai la dispoziţie??? :))))) Dacă aş spune că sunt un om normal aş minţi…sau aş raporta totul la ceea ce înseamnă pentru mine „Normal”!! Da, sunt un om normal, la modul că plătesc întreţinerea (cu întârziere ),chiria, facturile, fac piaţa (când nu mai am încotro), îmi ajut familia, muncesc pentru a putea să mă întreţin şi încerc să îi fac pe toţi din jurul meu fericiţi, în limita a ceea ce pot face, fizic!!! În perioada asta, o zi obişnuită înseamnă să plec de acasă dimineaţa la 9 şi să ajung înapoi la 23 sau după, obosită, dar cu satisfacţia imensă că mi-am îndeplinit majoritatea sarcinilor impuse de mine şi de ceea ce momentul îmi impune!! Timpul liber, când există, este ocupat de serialele mele de comedie la care mă uit şi când spăl vase, un film la Mall, o masă bună şi o seară romantică alături de iubitul meu, sau serile mele de înot la piscina din cartier, vara fiind dublate şi de un tur al parcului Tineretului, pentru întreţinerea şi tonusul fizic! 

Ce/cine te inspiră şi motivează zilnic?

Dorinţa de a reuşi!

Orice cântăreţ visează la colaborări cu alţi artişti ai lumii. Atât din România, cât şi din străinătate, cu cine ai face un featuring şi de ce?

Cu Ştefan Bănică. Poate părea surprinzător, dar te asigur că nu!!! Este singurul artist din România, care ştie exact cu ce se „mănâncă” succesul fără compromisuri, care îmbina dragostea pentru meserie cu profesionalismul  „nedublat” de elemente uşor „patabile” şi care îmbina cu extraordinar succes viaţa de actor cu cea de cântăreţ, ajungând la suma la care foarte multe vedete de la noi doar visează, iar alţii cred că reuşesc!

Eurovision, zis şi „Campionatul European de Muzică”. Când l-ai urmărit pentru prima oară şi ce îl face atât de atractiv?

 Îmi ceri muuult!! :))) Dar o să încerc să merg spre un răspuns cât de cât exact! Cred că l-am urmărit cu atenţie în anul în care a concurat şi a câştigat Johnny Logan, piesa „Hold Me Now” fiind una dintre preferatele mele din această competiţie şi de atunci am privit în continure, dedicat şi obiectiv….din punctul meu de vedere! :))))

Îl consideri un concurs politic sau un concurs unde muzica şi talentul primează?

Puţin din ambele!! Ca să fiu…diplomată… 😉

Ce părere ai despre artiştii foarte cunoscuţi din România care nu mai sunt la fel de interesaţi de a-şi reprezenta ţara cum erau odinioară?  Se mai poate face ceva astfel încât să le fie stârnit interesul?

Da, se poate!!Însă nu s-a putut de ft mult timp încoace, astfel  încât acum este foarte greu să se mai iintample ceva! Şi-au pierdut încrederea şi interesul. Iar statutul lor, le permite să spună „Ajunge”!!

Care este actul tău preferat trimis de România de-a lungul anilor?

Nu le ştiu pe toate, însă din istoria recentă, preferata mea este „Let Me Try”.

Ai vreun câştigător preferat? Dacă da, care este acela şi din ce considerente l-ai ales?

 Johnny Logan…pentru că m-a atins piesa şi interpretarea şi Ruslana, pentru că la un anumit nivel, mă identific cu ea din punct de vedere al spectacolului şi al energiei.

La final, ce le transmite Ana Maria Mirică cititorilor ESC on POINT?

 Indiferent care sunt preferinţele voastre, genul muzical sau concurenţii pe care îi susţineţi, noi facem absolut totul pentru voi! Fără voi, noi nu am exista!! VĂ MULŢUMIM, OAMENI BUNI!!!!!

Echipa ESC on POINT îi urează Anei Maria succes în semifinală!

Georgiana Eftodi a contribuit la acest articol

Lasă un răspuns

