ON POINT JURY : INSTINCT-„PETALE”

A venit rândul celor din trupa Instinct să treacă prin „focurile iadului”. Ce au avut de spus jurații blogului despre melodia „Petale” şi cum au ales aceştia să acorde notele, vedeți puțin mai jos. Le urăm succes!

 

cutmypic (3)

Ingrid Marc:

Piesă bună (chiar dacă nu e 100% de Eurovision), voci bune, chiar e de apreciat piesa asta, e altceva fata de ceea ce obișnuim sa ascultam și e ceva bine! Felicitări Theea Miculescu pentru aceasta piesa!


Nota: 10/12

cutmypic (6)

Alex Iovan:

Cand am auzit prima data de piesa asta, nu voiam să-i dau play. Dar, cum nu puteam altfel, am ascultat-o. Nu am fost convins de ea, dar mai târziu m-am trezit fredonând-o. Ce vreau sa spun cu asta este ca piesa „Petale” are acel ceva care îți rămâne în minte, de la compoziție muzicala, versuri, pana la vocile care o cântă superb!

Nota: 8/12

 

title716229053

Georgiana Eftodi:

În opinia mea, „Petale” este cea mai bună piesă în limba română din Selecție, strecurându-se cu ușurință chiar printre cele mai bune din toată Selecția. Văd mult potențial atât în Andra, cât și în Vlad, deoarece au voci bune și sunt convinsă că piesa ar putea trece lejer în finală cu un show bun.

Nota: 8/12

 

title2101781

Ioana Andreea: 

Și eu consider că e cea mai bună piesă în limba română.Mi-a plăcut foarte mult audiția lor .Sunt aproape 100% sigură că vor trece în finală.

Nota: 8/12

 

title12358358

Şerban Alexandru

Finally, aşa da! Chiar dacă este în română piesa, nu poți să rămâi nepăsător atunci când o asculți. Vocile lor se îmbină perfect iar live-ul este extrem de bun. Se poate şi în limba maternă dacă se vrea. Aş miza pe o conexiune între cei doi la fel cum au avut-o Elina & Stig în 2015. Multă emoție bazată pe mesajul piesei, vocile lor extreme de bune, staging bun şi nu se ştie niciodată ce o să se întâmple. Să fie oare dark horse-ul de anul acesta?

Nota: 10/12

 

title754551452

Matei Pieca:

Nota: 8/12

 

cutmypic (4)

Cătălina Gheorghe:

„Petale” este o piesă puțin memorabilă, dar îmi place în mod deosebit. Poate pentru că sunt fana duetelor de tipul Elina Born-Stig Rasta, Mørland-Debrah Scarlett și a mai tuturor duetelor feelingoase. Mă deranjează câteva versuri clișeice, dar pot să înțeleg, să închid ochii și să mă las purtată de starea piesei. Eu aș plusa la capitolul dramatism și contre-emploi. 

Nota: 10/12

 

TOTAL: 62p

 

CLASAMENT: 

Xandra – „Walk on by” – 78p

Instinct – „Petale” – 62p

Zanga – „Două sticle” – 35p

Tudor Turcu –“Limitless” – 33p

Ana –Maria Mirică-“Spune-mi tu”-24p

 

 

Lasă un răspuns

