ON POINT JURY : ANA MARIA-MIRICĂ -„SPUNE-MI TU”

Așa cum v-am obișnuit ,revenim cu impresiile noastre despre piesele calificate în semifinala Selecției Naționale Eurovision Song Contest România.

Acum i-a venit rândul de fi jurizată fostei concurente de la Vocea României, Ana-Maria Mirică, care interpretează balada pop-rock “Spune-mi tu”. Să vedem ce părere au membrii echipei noastre.

title754551452

 Matei Pieca:

Voce bună, piesă proastă. Păcat că Eurovisionul nu mai este un concurs exclusiv de voci, ci și de compoziție și în special de efecte vizuale.

Notă:  2/12

cutmypic (6)

Alex Iovan:

Pentru live. Piesa ei este buna, dar la Eurovision nu prinde așa ceva. Mă așteptam ca jurații, trecuți fiind prin experiența Eurovision, sa aprecieze acest lucru și sa acționeze în acest sens. 

Notă:  3/12  

cutmypic (3)

Ingrid Marc:

 Voce bună, piesă ‘nașpa’. Vedem ce va face in semifinală…

Notă:  3/12  

title2101781

Ioana Andreea:

Ana are o voce excepțională şi este o interpretă de mare clasă,doar că piesa nu este potrivită deloc.

Notă:  3/12  

title12358358

    Șerban Alexandru:

 O voce foarte bună, cu mult potențial. Însă, melodia din anul acesta nu o avantajează deloc. Nu imi transmite absolut nimic, dar nu pot să nu văd potențialul pe care îl are Ana-Maria. O astept pe viitor cu ceva complex.

Notă: 4/12

cutmypic (4)

Cătălina Gheorghe:

Ana Maria m-a impresionat foarte mult cu prestația de la Berărie, un artist efervescent pe care am să-l urmăresc cu siguranță. În schimb, „Spune-mi tu” este outdated și deloc potrivită pentru Kiev. Mă bucură însă prezența în semifinala Selecției Naționale, îmi place starea piesei, iar dacă versurile fac cel puțin doi români să suspine, atunci eu cred că și-a îndeplinit menirea.

Notă: 5/12

title716229053

 Georgiana Eftodi:

 Ana Maria m-a surprins plăcut cu vocea ei. Însă nu și piesa ei, care mi se pare expirată, total nepotrivită pentru a ne reprezenta. Mai multe cuvinte nu am de spus.

Notă: 4/12

 

TOTAL:24p

 

CLASAMENT: 

Xandra – „Walk on by” – 78p

Zanga – „Două sticle” – 35p

Tudor Turcu –“Limitless” – 33p

Ana –Maria Mirică-“Spune-mi tu”-24p

Lasă un răspuns

