ON POINT JURY: ZANGA – „DOUĂ STICLE”

A venit rândul Zangăi să treacă prin „mâinile” echipei ESC on POINT. Ea s-a calificat în Semifinală datorită retragerii Lorei din concurs, dându-i-se astfel șansa de a performa pe scena Semifinalei Selecției Naționale.

title2101781Ioana Andreea:
Cu toate că această piesa nu este printre favorite,eu consider că ea poate produce o surpriză.Melodia are un sound fresh,iar Zanga nu are doar o voce puternică,ci şi un joc de scenă foarte bun.Dacă va avea un live cel puțin la fel de bun ca în audiții,ea poate fi sus în top.
NOTA: 7

cutmypic (4)
Cătălina Gheorghe:
‘Două sticle’ nu-mi spune prea multe. Mi se pare haotică din punct de vedere al compoziției. Strofele swing jazzish, refrenul rock, nu mi se pare nici că bridge-ul face vreun serviciu. Mi se pare o piesă greu de digerat. Cred că poate cuceri ceva lume prin pretenția asta avangardistă, totuși. Pe mine una, nu mă convinge.
NOTA: 5

title716229053
Georgiana Eftodi:
Chiar dacă Zanga are o voce bună live și prezență scenică, mă văd nevoită s-o taxez pentru melodia sa, care din păcate nu transmite nicio emoție, nu te face să îi dai replay. Dacă Zanga opta pentru o piesă mai bună, și nota era mai mare.
NOTA: 6

title12358358
Șerban Alexandru Marian:
Piesa „Două sticle” nu-mi inspiră multe. Live-ul ei este unul bun, dar câteodată ai nevoie de mai mult dacă vrei să câştigi premiul cel mare. Aştept o versiune în engleză a piesei, poate o să-mi schimb părerea. 

NOTA: 5

title754551452
Matei Pieca: 
O piesă haotică care mă ține într-un du-te-vino. Versurile clișeice și punerea în scenă m-au șocat… negativ, desigur. Totuși, ce m-a lăsat cu gura căscată a fost accederea ei în semifinală. Nu știu care au fost criteriile juriului, dar cert e că alegerile sunt de tot râsul dacă nu ar fi de plans. Încurcate sunt căile Domnului.
NOTA: 1

cutmypic (3)
Ingrid Marc:
Dacă ai mei colegi spun că e o piesă haotică..ei bine, pentru mine este un haos care îmi place. Are ceva al ei această piesă, păcat că nu este pusă în valoare așa cum trebuie..Vocea este bună..dar așa cum spunea și Șerban: e nevoie de mai mult de atât!
NOTA: 7

cutmypic (6)
Alex Iovan:
Habar nu am cum de piesa aceasta a intrat în semifinală. Cred ca e se la sine înțeles ca nu va prinde finala. Si daca o va face, ori va fi dintr-un noroc venit dintr-o altă galaxie, ori show-ul pe care îl va face va fi nemaivăzut. Sorry, not sorry. Este Eurovision, nu vreun show de karaoke.
NOTA: 4

MEDIA: 35

Prestația Zangăi de la preselecțiile Selecției Naționale 2017:

CLASAMENT:

  1. Xandra – „Walk on by” – 78p
  2. Zanga – „Două sticle” – 35p
Lasă un răspuns

