ON POINT JURY: XANDRA – „WALK ON BY”

Xandra este una dintre semifinaliștii acestui an și cea pe care am ales-o să deschidă seria „On Point Jury” a acestui an.

title2101781
Ioana Andreea:
Sincer, nu era la început în topul meu, dar după ce am aflat că e în semifinală,am început să ascult mai bine piesa si chiar îmi place. Cred ca ar putea să câştige.
Abia aştept live-ul din Semifinală.
NOTA: 10

cutmypic (6)
Alex Iovan:
Piesa Xandrei este absolut uimitoare. Se vede clar că această artistă își dorește să reprezinte România la Eurovision, piesa de anul acesta fiind o capodoperă față de cea de anul trecut (si nu numai). Live-ul ei din semifinale a fost de o calitate buna, de aceea nota mea pentru ea nu poate fi alta decât 12! Aștept cu nerăbdare show-ul din semifinală, când cu siguranță ne va surprinde într-un mod plăcut.
NOTA: 12

title12358358
Șerban Alexandru Marian:
Aşteptam momentul ăsta. Clar, Xandra este favorita mea. Melodia ei mi-a oferit încă de la început senzația unei piese ce ar putea să cutremure sala din Kiev. Vocea Xandrei este extrem de puternică şi, fără să exagerez, balada „Walk in by” este un masterpiece care ne-ar putea aduce un top 3 în finala mare din Kiev. Abia aştept să văd show-ul!
NOTA: 12

title716229053Georgiana Eftodi:
Am numai cuvinte de laudă la adresa piesei „Walk on by”, convingându-mă de la prima audiție. Xandra este o candidată puternică la câștigarea Selecției, datorită live-ului fără cusur, sound-ului piesei, care conferă un aer misterios și o face astfel atractivă, dar și a charismei artistei. Aștept să văd și punerea în scenă a piesei, care nu cred că va dezamăgi. Opinia mea: Xandra este una dintre artiștii care ne-ar reprezenta cu succes la Kiev.
NOTA: 12

cutmypic (3)

Ingrid Marc:
Piesa Xandrei mi se pare una puternică, o prezență scenică impecabilă, iar cu un show pe măsură are toate șansele la Kiev. Sigur că, fără dar și poate, un sound fresh valorează extrem de mult, însă mie îmi spune mai mult emoția, mă convinge mai tare, iar Xandra are tot ce îi trebuie să ne reprezinte.
NOTA: 12

cutmypic (4)
Cătălina Gheorghe:
Pentru mine, „Walk on by” e o baladă în forță care nu convinge neapărat prin ea însăși, ci prin interpretarea Xandrei, căreia în afara a mici probleme de pronunție și ici-colo de respirație, nu am ce să-i reproșez (on & off stage). Mi-a luat aproximativ 20 de replay-uri ca să o pot fredona, lucru care mă pune puțin în cumpănă. M-am gândit fără să vreau la „Diell” (Elhaida Dani, Festivali i Këngës), care deși nu ieșea cu nimic în evidență ca piesă, te copleșea prin personalitatea artistică și interpretarea magistrală a Elhaidei. 8/12 pentru „Walk on by” și 12/12 pentru Alexandra Șipoș.
NOTA: 8

cutmypic (7)
Matei Pieca:
Este una dintre cele mai geniale melodii din selecție. În sine, piesa este o compoziție grandioasă, ce inspiră un aer de „femme fatale” și sper ca punerea în scenă să fie pe măsură. Xandra este o candidată care chiar are șanse la câștig și, fără îndoială, va avea votul meu în finală.
NOTA: 12

MEDIA: 78 de puncte

Prestația Xandrei de la preselecțiile Selecției Naționale 2017:

Lasă un răspuns

