M I H A I : „Mi-am propus ca in acest an sa nu ascult piesele ca sa ma pot concentra pe ce am de facut”

Mihai Trăistariu, sau pur şi simplu M I H A I este prin definiţie un om puternic, luptător, care nu se dă bătut, încercările sale de a-şi reprezenta încă o dată ţara confirmând acest fapt. Oare ce l-a determinat pe M I H A I să revină la Selecţia Naţională ? Aflaţi în răspunsurile date pentru ESC on POINT.

 

Salut, M I H A I. Cum ți-a influențat viața nereușita de anul trecut din Selecție?

Orice şut în fund e un pas înainte !

Ce te-a făcut să te întorci și în acest an?

Am primit piesa prin septembrie şi a trebuit să ţin secret până acum ! De mult timp îmi doresc o piesă lentă, de voce la Eurovision !!!!!!!! Şi … iată că a venit ! 

Care este mesajul piesei „I won`t surrender”?

E un mesaj de iubire la modul general ! Însă … titlul ei m-a dat pe spate din prima, având în vedere că sunt un luptător din naştere ! Mi se potriveşte mănuşă … 🙂 E, dacă vreţi, definiţia perfectă a lui M I H A I ! 😀

Crezi că este suficient de bună piesă ta de acum astfel încât să poată clasa România pe un loc fruntaș?

Nu poţi şti niciodată ! Nu poţi ghici ce vor străinii ! Au fost ani şi ani, piese şi piese … „I won’t surrender e o piesă bună, de compoziţie … 🙂 Şi asta a contat în alegerea mea !

Ne poți dezvălui ceva despre show-ul din semifinala Selecției Naționale?

Va prima vocea şi piesa ! Deja trendul este … să fii cât mai natural … cât mai simplu, mai real … fără împopoţonări aiurea, fără show-uri alambicate şi costume deochiate … Eurovision-ul rămâne totuşi un concurs de CREAŢIE ! Deci, până la urmă, piesa ar trebui să primeze ! 🙂

Cum vede M I H A I un show perfect pentru a câștiga Eurovision Song Contest?

Nu ştiu ! Nu mai ştiu nici eu ! Pur şi simplu TREBUIE să placi … Cu totul !

În ultimul timp ai fost foarte tăcut și pot spune că fanii Eurovision au observat acest lucru. Să fie asta ceva ce ai învățat de anul trecut?

Da. Tăcerea e de aur ! Deşi … sunt un vorbăreţ de fel … 🙂

Cum ai fi reacționat dacă ai fi câștigat în 2016, dar ai fi avut aceeași soartă nefericită ca a lui Ovidiu Anton?

Deşi am răbufnit atunci … am suferit pentru el, pentru că mi-era şi prieten oarecum !

Care este atuul tău în Selecția Națională?

Vocea ! Piesa ! Experienţa ! Dorinţa ! Voinţa !

Dacă ar fi să califici în semifinala Selecției una dintre piesele care nu au reușit, care ar fi și de ce?

Mi-am propus ca în acest an să nu ascult piesele şi să mă blochez singur din toate grupurile Eurovision ! Deci nu ascult piesele, nu citesc comentariile etc. Ca să mă pot concentra pe ce am de făcut ! Altfel îmi consum timpul şi sufletul … aiurea ! J

Ai și alte planuri pentru viitorul apropiat, exceptând Eurovision-ul?

Desigur ! Însă … luna asta gândul mi-e doar la Eurovision ! 🙂

Ce mesaj le transmite MIHAI cititorilor ESC on POINT?

Pace ! Iubire ! Linişte ! Victorie ! 12 points !

Echipa ESC on POINT îi urează mult succes lui M I H A I în semifinală!

Alex Iovan a contribuit la acest articol

Un comentariu Adăugă-le pe ale tale

  1. Andronache spune:

    Este prima data cand ,o ascult da i mi place piesa.

    Apreciază

Lasă un răspuns

