IANNA NOVAC: „SUNTEM PREA MICI, DAR TALENTATI!”

Ianna Novac, fostă membră a trupei A.S.I.A. și actuală concurentă în Selecția Națională, ne vorbește despre visul ei, încă nerealizat, de a reprezenta România pe scena mare a Eurovisionului, „la cel mai înalt nivel”, după cum ea însăși relatează. Artista ne mărturisește în acest interviu că piesa ei din acest an a fost compusă special pentru Eurovision, dar și că și-ar fi dorit să participe cu trupa unde s-a afirmat, A.S.I.A.

Bună, Ianna. Ce ai mai făcut în ultimul timp?
Buna Alex! Multumesc, bine, tocmai m-am întors din vacanta cu bateriile pline de creativitate.

Cum a apărut piesa „You can never die” și care este mesajul acesteia?
Mi-am dorit să mă reîntorc le scena Eurovisionului  după ce în anul 2011 am câștigat televotingul alături de Distinto cu piesa „Open your eyes”, doar că am așteptat o super piesă si această piesă a fost creată special pentru acest concurs, este o una „tipica” pentru Eurovision, cu sonoritate specifică, ritmată, ușor memorabilă ca si melodie și cu un mesaj superb unde muzica este regina și te face nemuritor. Este o piesă  care mă reprezintă pe mine ca și artist, muzician în primul rând vocal si apoi îmi reprezintă crezul despre ceea ce consider eu că este muzica pentru sufletul omului. După părerea mea, este piesa perfecta care ar putea reprezenta Romania la cel mai înalt nivel la Kiev.

Ce te-a făcut să te înscrii, din nou, la Selecția Națională?
Eurovisionul este un mare concurs este o șansă extraordinară de a te face auzit în lume, nu doar in Romania si deja sunt entuziasmata ca piesa a fost preluata de radiourile din străinătate .

De unde vine pasiunea ta pentru Eurovision?
De micuță, an de an, am fost prezenta in fata ecranului la aceasta sărbătoare muzicala si mereu mi-am imaginat cum ar fi sa fiu pe scena Eurovisionului.

Ce impact crezi că ar avea asupra ta câștigarea Selecției?
Ar fi cel mai mare cadou oferit de soarta!!! Doamne ajuta!!! Voi munci pentru asta si voi lăsa totul pe mana Domnului..

Care crezi că este rețeta potrivită pentru o piesă câștigătoare a acestui concurs?
Secretul este simplu.. piesa trebuie sa cucerească sufletul celui care o asculta prin melodicitate, prin vocea cântărețului sau mai bine zis, prin vibrația acestuia, prin ritm, culoare si mesaj. Sigur, cel mai important este ca acest concurs sa fie cu adevărat curat, cinstit și să câștige cea mai buna piesa.

Dacă ai câștiga Selecția Națională, te-ai teme să nu se repete istoria lui Ovidiu Anton de anul trecut?
Nici nu știu ce sa răspund la aceasta întrebare… sper ca TVR-ul să nu mai facă această greșeala, fiindcă nu cred ca ar mai reintra in concurs pe viitor. Eu l-am susținut pe Ovidiu anul trecut si mi-a părut tare rău pentru el.

Care crezi că este atuul tău în acest concurs?
Nu mi place sa vorbesc despre atuurile mele. Pot să spun doar despre piesa ca este una foarte, foarte buna si ca eu o sa mi dau toata silința sa o interpretez așa cum merită „You can never die”.

Care este viziunea ta asupra Eurovision-ului? Crezi că acest concurs s-a politizat sau a rămas unul de pur talent?
Dintotdeauna a fost un concurs politizat si asta nu se va schimba niciodată, dar interesul nostru este sa fim in acest concurs si sa reprezentăm România la cel mai înalt nivel muzical. Suntem mult prea mici, dar talentați!!!!!

Ți-ai fi dorit să participi și împreună cu fetele din fosta A.S.I.A.?
Aaaa, ce intrebare  interesantă!!!! Da! Bineînțeles!!!!

Care este piesa ta favorită din cele care au câștigat Selecția Națională până acum și ce crezi că a făcut-o să câștige?
„Let me try ” cântată de Luminița Anghel este cu siguranță piesa care mi-a plăcut cel mai mult .O piesa plina de culoare, de viață si interpretarea impecabila a Luminiței a făcut-o extraordinara.

La final, ce mesaj le transmite Ianna Novac cititorilor ESC on POINT?
Mă bucură nespus de mult entuziasmul  lor legat de acest concurs si ca le doresc sa trăiască cât mai mult cu aceasta stare, fiindcă muzica te face nemuritor: „You can never die”.

Iti dorim mult succes in Selectia Nationala, Ianna!

 Alex Iovan a contribuit la acest articol

Lasă un răspuns

