Sergiu Bolota: „We Were Young este o piesa pozitiva cu un mesaj bun, un sound bun, de actualitate, iar multi se vor regasi in piesa”

Continuăm seria de interviuri cu artiştii participanţi la Selecţia Naţională şi facem o oprire la Sergiu Bolotă, care ne-a povestit despre piesa sa „We Were Young”, cum de a ajuns să lucreze cu Stig Rästa, şi ce crede despre Eurovision Song Contest. Ce a urmat, vedeţi în rândurile de mai jos.

Salut, Sergiu! Îţi mulţumim că ai acceptat să stai de vorbă cu noi. Pentru început, ne poţi spune când şi cum de ţi-a venit ideea să participi la Selecţia Naţională?

Bună. Cu mare plăcere! De ceva timp încoace mă gândeam să mă înscriu la Selecția Națională și am simțit că acum e momentul și că sunt pregătit pentru asta.

Cum a luat naştere piesa „We Were Young” şi ce crezi că o face atât de specială, şi mai ales potrivită pentru Selecţia Naţională?

Piesa “We Were Young” a luat naștere ca urmare a dorinței mele de a participa la Selecția Națională și cred că este potrivită pentru Eurovision întrucât este o piesă pozitivă cu un mesaj bun, un sound bun, de actualitate, iar mulți se vor regăsi în piesă, indiferent de vârstă.

Cum ai ajuns să colaborezi cu Stig Rästa, reprezentantul Estoniei la Eurovision în 2015?

Am căutat compozitori buni, iar Stig Rästa a fost preferatul meu din opțiunile disponibile. I-am scris, iar după nici o oră mi-a răspuns  și m-a invitat să merg în Estonia ca să înregistrez vocea pe o piesă, iar călătoria a avut loc la începutul lunii decembrie, 2016.

Te-ai gândit la show şi vestimentaţie? Ne poţi dezvălui puţin despre acestea?

M-am gândit la toate astea, însă doresc să fie o surpriză. 🙂

Vrem să te cunoaştem mai bine. Aşadar, cine este Sergiu Bolotă şi cum arată o zi obişnuită din viaţa sa?

Sunt un cântăreț sibian, iar de cațiva ani cânt la mine în oraș în diverse localuri și la evenimente sau festivaluri. În paralel sunt și managerul unui skate-shop. În timpul săptămânii, pe lângă repetiții pentru voce și noi piese, mă ocup de magazinul de skate și îmi place mult ceea ce fac.

Când te-ai îndrăgostit de muzică şi cine te-a îndrumat pe acest drum?

De mic copil am fost îndrăgostit de muzică, fiindcă tatăl meu a fost compozitor și de asemenea fratele meu mai mare, care a fost și modelul meu în viață, în copilărie. Fratele meu, învățătoarea din școala primară, profesorii, familia și prietenii m-au încurajat constant să îmi urmez visul.

Poţi descrie ce înseamnă muzica pentru tine în 5 cuvinte?

Satisfacție, bucurie, exprimare, refugiu, distracție.

Ce artişti te-au inspirat de-a lungul timpului?

Michael Jackson și The Beatles încă de când eram copil, iar în ultimii ani Emeli Sande, Pink, James Bay, iar mai nou Irina Rimes.

Enumeră câţiva artişti naţionali şi internaţionali cu care ai colabora şi de ce.

Mi-ar plăcea mult să colaborez cu Pink, îmi place tare mult de ea și de ceea ce transmite prin piesele ei, iar ca artist din țară aș colabora cu Irina Rimes, o vocalistă și o compozitoare  foarte talentată.

De când urmăreşti acest concurs şi ce crezi că-l face atât de special?

Urmăresc Eurovision de ani buni. E un concurs perfect prin faptul că include pe toți, indiferent de etnia lor, de apartenența lor religioasă sau lipsa ei, de rasă, gen sau statut social.

Care crezi că sunt factorii care au împiedicat România în a pune mâna pe mult-râvnitul trofeu Eurovision?

România a făcut întotdeauna o impresie foarte plăcută la Eurovision, nu pot spune exact de ce nu am obținut încă trofeul, dar avem tot ceea ce ne trebuie pentru ca acest lucru să se întâmple! 

Ce piese de la Eurovision ţi-au rămas întipărite atât în minte, cât şi în suflet?

Luminița Anghel și Sistem cu piesa Let Me Try mi-au plăcut foarte mult, de asemenea Paula Seling și Ovi cu piesa “Playing With Fire”. Din afară m-au impresionat Stig Rästa și Elina  Born cu piesa “Goodbye To Yesterday”, reprezentanții Estoniei și Dami Im cu piesa “Sound Of Silence”, reprezentanta Australiei din 2016.

Dar cea mai bună piesă care ne-a reprezentat pe noi este…

În opinia mea, Luminița Anghel și Sistem – Let Me Try!

Care dintre câştigătorii Eurovision este preferatul tău şi ce a adus nou astfel încât să câştige?

Lena – Satellite, reprezentanta Germaniei în 2010. A adus o prospețime în concurs cu o prezență foarte plăcută și cu o piesă foarte catchy! 🙂

La final, ce mesaj ai pentru cititorii blogului nostru,  ESC on POINT?

Dacă vă place piesa “We Were Young”, continuați să vă bucurați și de piesele care vor urma! Fie ca cel mai bun să câștige!

Iti dorim ca norocul sa fie de partea ta, Sergiu!

Georgiana Eftodi a contribuit la acest articol

Lasă un răspuns

