Xandra: „Faptul ca nu am intrat anul trecut in Finala m-a ambitionat foarte tare si am muncit mai mult pentru a reveni anul acesta.”

Venim cu cel de-al doilea interviu al Xandrei acordat pentru blogul nostru, unde puteţi afla mai multe detalii despre piesa ei din Selecţia Naţională, „Walk On By”,  ce a făcut-o să se îndrăgostească de Eurovision dar şi cum arată o zi din viaţa artistei.

Bună, Xandra! Îţi mulţumim frumos că ai acceptat să stai de vorbă cu noi pentru a doua oară. Spune-ne ce ai mai făcut, cu ce te-ai mai ocupat de când am stat de vorbă cu tine ultima oară.

Bună! Am muncit foarte mult pentru revenirea la Eurovision. Între timp, am lucrat şi cu Marco la single-ul său „Oameni”, care a primit un feedback destul de bun. Totodată, nu am neglijat nici facultatea, mergând cât de des am putut la cursuri.

În primul interviu, discuţia noastră a fost strict legată de piesa „Superhuman”. Însă noi vrem s-o cunoaştem mai bine pe Xandra, sau Alexandra Şipoş. Aşadar, poţi să ne spui cum te-ai caracteriza şi cum arată o zi din viaţa ta?

Pot spune că sunt foarte ambiţioasă. Mă trezesc dimineaţa,învăț şi îmi fac toate proiectele,zilnic am repetiții,merg la studio, iar la prânz merg la facultate până seara târziu.

Ce o motivează cel mai mult pe Xandra?

Faptul că am în jurul meu o echipă super, îndrăgostită de muzică şi care nu vede asta ca pe o afacere. Atunci când ai un vibe bun în jurul tău, totul merge de la sine.

5 cuvinte pentru a descrie ce înseamnă muzica pentru tine.

Pasiune, emoţie, libertate, viaţă, dragoste

Cât de dezamăgită ai fost de faptul că anul trecut nu te-ai aflat printre finaliştii Selecţiei Naţionale? De ce crezi că s-a întâmplat asta?

Dezamăgirea a fost doar de moment. Sunt de părere că totul se întâmplă cu un motiv, iar faptul că nu am intrat anul trecut în Finală m-a ambiţionat foarte tare şi am muncit mai mult pentru a reveni anul acesta.

Şi iată că anul ăsta ne-ai făcut o surpriză şi ai revenit la Selecţia Naţională cu piesa „Walk On By”. Care este povestea din spatele piesei?

Am primit mai multe piese de la compozitori diferiţi atât din Europa cât şi din America, însă, până la urmă am ales „Walk on by”, care spune povestea luptei pentru iubire.

Din punctul tău de vedere, ce face această melodie atât de specială şi mai ales, potrivită pentru Selecţia noastră?

Mesajul ei unic.

Te-ai gândit la show şi vestimentaţie? Ne poţi dezvălui puţin despre acestea?

Am totul pus la punct, însă nu vreau să dezvălui nimic, pentru că aş strica surprizele pe care vi le pregătesc.

Orice muzician visează la nişte colaborări cu diverşi artişti ai lumii. Cu ce artişti naţionali şi internaţionali ţi-ar plăcea să colaborezi?

Sunt foarte mulţi şi îmi este greu să aleg. Din România mi-aş dori o colaborare cu Carla’s Dreams, iar din afară cu Faydee şi Sean Paul.

Când te-ai uitat prima oară la Eurovision şi ce te-a făcut să te îndrăgosteşti de acest concurs?

Părinții mei erau fani Eurovision încă de când eram eu mică,aşa că am urmărit toate edițiile încă de atunci,împreună cu ei. Eram atrasă de tot ce se întâmplă pe scenă: muzică,show,lumini. Pentru mine era ceva wow atunci şi acum mă mândresc că am simțit totul pe pielea mea.

Din punct de vedere muzical, de ce crezi că România nu are nicio victorie până acum? Ce ar trebui să schimbăm?

Pur şi simplu, consider că în anii în care România merita să câştige, am avut ghinionul să concurăm contra unor piese un pic mai bune sau contra unui show inedit.

România a avut ghinionul să nu participe anul trecut la Stockholm. Ai mai urmărit finala de la Stockholm în ciuda acestei situaţii? Dacă da, ce ţări te-au impresionat cel mai tare?

Am urmărit concursul de anul trecut şi pot spune că m-au impresionat show-ul Rusiei, piesa Australiei şi puternica voce a Ucrainei.

Care dintre câştigătorii Eurovision este preferatul tău şi ce a adus nou astfel încât să câştige?

Loreen – Euphoria. A fost pachetul complet: voce + piesă + inedit.

Ce alte piese de la Eurovision ţi-au rămas întipărite în minte şi în inimă?

Sound of Silence, piesa Australiei de anul trecut. O fredonez mai mereu.

În final, ce mesaj transmite Xandra cititorilor blogului nostru, ESC on POINT?

Mulţumesc pentru susţinere şi fiţi în continuare cu ochii pe ESC on Point pentru a afla toate noutăţile despre Eurovision. Vă pup!

Iar noi ii uram succes Xandrei la Selectia Nationala!

Georgiana Eftodi a contribuit la acest articol

Lasă un răspuns

