NICOLA: „Avem lipsuri mari si ar trebui facute schimbari majore in TOT!”

Nicola, fosta concurenta la Eurovision in anul 2003, se intoarce si ne vorbeste acum despre noile ei planuri, despre concursul nostru drag dar si despre ultimile sale experiente.

Buna, Nicola! Îți mulțumim că ai ales să ne răspunzi la câteva întrebări. Pentru inceput, ne poți povesti cum îți petreci o zi obișnuită din viață? Ai anumite tabieturi?

Buna. Cred ca am gasit vreo doua, haha…imi beau cafeaua dimineata si ascult muuuulta muzica. In rest, depinde de ceea ce am de facut in ziua respectiva. Atunci cand e vremea mai buna, merg foarte mult pe jos, cu castile pe urechi si ascult radiourile mele preferate.

De-a lungul carierei dumneavoastră, ce artiști v-au inspirat?

ABBA, Whitney Houston, Sade, Bomfunk Mc’s si multi altii.

Stilul tău muzical este unic în România. Ai putea să îl caracterizezi în 3 cuvinte?

Stilul NICOLA si atat.

Ai în plan o eventuală colaborare? Sau lansarea unui album?

Da, am mai multe. Lucrez la un album de muzica trance deci, colaborez cu DJ . Album, dupa ce vor fi gata cele 10 piese.

Că tot suntem la subiectul colaborări, cu ce artist internațional ai vrea să colaborezi și de ce?

Martin Garrix, Calvin Harris, Armin Van Buuren s.a.m.d.

Nouă ne place să aducem cititorii cât mai aproape de artiști.Poți să alegi o calitate dominantă și un defect?

Ca sunt foarte prietenoasa poate fi o calitate sau defect? Habar n-am, haha…

Știu că ai reprezentat în 2003 România cu melodia “Don’t break my heart” la concursul muzical Eurovision. Poți să ne povestești ce a însemnat pentru tine această experiență?

2003, Riga, Don’t break my heart, o experienta frumoasa din care am avut cate ceva de invatat . Acolo, am lucrat cu mega profesionisti si cu asta am spus tot.

Cum s-a simțit această experiență pe scena mare din Riga?

Cum spuneam, am cunoscut oameni frumosi acolo si super profesionisti , cu care am comunicat foarte bine si care m-au facut sa ma simt extrem de bine pe scena aceea uriasa si foarte bine utilata cu aparatura de ultima generatie.

Ai în plan să participi din nou?Având în vedere că ai adus ceva nou în acel an, de ce nu încerci să aduci ceva nou și în această perioadă pentru scena Eurovisionului din România?

Asa e…chiar am venit cu ceva nou pe scena ESC si ideea cu stilul muzical pe care l-am abordat, mi-a apartinut. Eu am vrut ca piesa sa sune asa si as fi bagat mai multe influente din muzica electronica. Ma vezi pe scena Eurovision Romania cu piesa trance? Haha

Consideri că acest concurs s-a schimbat de la participarea ta din 2003 și până în prezent? Se mai urmaresc aceleasi principii? Sau acum conteaza nationalitatea, limba sau religia?

De ce sa conteze nationalitatea si religia, atunci cand ai super piesa, voce, show, styling? Sa fim seriosi. Hai sa nu mai gasim scuze. Si inca ceva…daca vrei ca mesajul tau sa fie inteles de toata planeta, scrie-l in engleza .

După cum știi, noi suntem un blog dedicat Eurovisionului. Urmărești acest fenomen?

Da.

Ai vreun câștigător preferat și dacă da, care este acela?

Loreen.

Care este piesa preferată care a reprezentat România la Eurovision?

Don’t break my heart.

De câțiva ani buni, în top 5 se află aceleași țări:Suedia,Rusia și Ucraina.Ce au ele și nu au noi? Cum ai vedea pachetul complet și câștigător?

Pai Suedia chiar are cu ce. Uitati-va la ei si o sa intelegeti.

Ce părere ai despre locurile mediocre pe care am obișnuit să le ocupăm în ultimii ani?

Inseamna ca avem lipsuri mari si ar trebui facute schimbari majore in TOT!

Consideri Eurovisionul o rampă de lansare, un joc politic sau un concurs de pur talent?

Rampa de lansare, pentru cei care au cu ce. Vezi Loreen.

Pe mâna cărui artist ai merge să ne reprezinte țara?

Poate un artist care e mega cunoscut international dar cu conditia ca sa primeasca si foarte mult sprijin de aici.

Îți mulțumim pentru că ați ales să stați de vorbă cu noi. La final, ce mesaj transmite Nicola cititorilor ESC on POINT?

Kisses, hugs and all my best! Muah!

Ioana Buzduga si Serban Alexandru au contibuit la acest articol

Lasă un răspuns

