Vizi Imre: „Sper ca anul acesta sa mi se indeplineasca visul”

Vizi Imre, cunoscut in urma participarii la Vocea Romaniei din 2012, unde a iesit pe locul 2 vorbeste intr-un scurt interviu atat despre experienta Eurovision, cat si despre ce vom vedea din partea lui pe plan muzical in perioada urmatoare.

Salut, Vizi. Mulțumesc pentru că ai acceptat să ne acorzi acest interviu.

Pentru început, povestește-ne câte ceva despre activitatea ta din ultimul timp.
Salutare! Am inceput anul cu muuuult entuziasm si elan. Si e de bine. Momentan am compus muzica pentru o piesa de teatru, lucrez la o piesa pe care vreau sa o lansez curand si am inceput sa compun muzica pentru spoturi de publicitate. Pe scurt fac tot ce e muzica 🙂

De la Vocea României și până acum, ai scos un număr de 10 piese. Să ne așteptăm și la un album semnat de Vizi Imre?

Am inceput cautarea sponsorilor pentru inregistrarea albumului lucram la proiect de ceva vreme. Va fi un album in limba engleza pe care vreau sa-l imprimam pe vinil de aceea costurile de productie sunt ridicate. Vorbim de cateva zeci de mii de euro. Albumul va fi unul special pentru ca va suna vintage. Sper ca anul acesta sa mi se indeplineasca visul.

Cu care dintre artiști români îți place să colaborezi cel mai mult?

Cu toti artistii cu care am lucrat am experiente pozitive. De momente de neuitat am avut parte cu Horia Brenciu, Ovi Jacobsen si multi altii.

Fără să ne uităm la sondaje, care crezi că a fost cea mai bună piesă românească din 2016 și de ce?

Pe mainstream mi-a placut foarte mult „Indragostit desi n-am vrut”. Imi place foarte mult cum introduce Smiley muzica in industria muzicala mainstream din Romania.

Ce face Vizi atunci când nu face muzică?

Tot muzica :)) Si calatorim mult. Foarte mult. Anul trecut am vizitat 11 tari europene, am impachetat in masina si ne-am dus sa ne vizitam prietenii prin europa. La fel vom face si in acest an. Iubesc o persoana si 2 doua lucruri in viata: muzica si calatoriile.

Consideri că show-urile de talente sunt o bună rampă de lansare pentru artiștii aflați într-un oarecare anonimat?

Da. Absolut. Trebuie sa stii sa fructifici oportunitatea pe care o primesti.

În 2014 ai participat la Selecția Națională cu piesa „Kind of Girl”. Dorești să te întorci la Eurovision?

Da, sigur. Absolut. Sper sa si participe Romania :)))

Consideri că pentru a câștiga acest concurs, piesa trebuie compusă într-un anumit fel, după o anumită„rețetă”?

Nu stiu, nu cred. Stiu ca exista retete dar nu cred in ele. Kind of girl a fost altceva fata de ce se aude la ESC, asta indraznesc sa cred.

Care sunt piesele tale favorite care ne-au reprezentat țara la Eurovision de-a lungul timpului?

Let me try, Playing with fire

Consideri că ar trebui schimbat ceva la modul de jurizre și de votare?

Probabil putin modificat formatul selectiei.

Ca fost concurent în Selecția Națională, ne poți povesti puțin ce a însemnat această experiență pentru tine? Dacă ai putea schimba ceva, care ar fi acel lucru?

Am fost luat prin surprindere si totul a fost o experienta foarte misto. Nu as fi schimbat nimic.

În opinia ta, care este cel mai potrivit artist pentru a ne reprezenta țara?

Eu :))))

Ai vreun câștigător preferat?

Am mai multi: Måns Zelmerlöv, Conchita Wurst dar ii am in inima pe cei de la ABBA.

La final, ce mesaj le transmite Vizi Imre cititorilor ESC on POINT?

Sa aveti un an cum vi-l doriti si sa ne vedem cu bine 🙂

Piesa cu care Vizi a concurat in Selectia Natioanala a Romaniei 2014:

 

Alex Iovan si Ingrid Marc au contribuit la acest articol

Lasă un răspuns

