Miruna(Timebelle): „Suntem favoriti in acest an, dar si acum 2 ani am fost”

Fosta componenta a trupei Shaka Muv si actuala solista a trupei elvetiene Timebelle, sta de vorba cu noi pentru a ne spune mai multe despre partipiarea in Selectia Natioanala a Elvetiei pentru Eurovision.

Buna Miruna. Iti multumim ca ai acceptat sa raspunzi la intrebarile noastre. Pentru inceput spune-ne mai multe despre cine este Miruna Manescu?

Cu mare drag. Miruna Maneacu este un om normal care cauta sa gaseasca lucrurile care o implinesc si linistesc.

Cum a fost pentru tine perioada petrecuta in Shaka Muv?

Perioada Shaka Muv a fost o perioada de care imi amintesc cu drag, o perioada in care mi-am exploatat latura mai „pamanteana”. O perioada cu multe concerte atat in Romania cat si afara. O perioada care m-a invatat pe mine o multime de lucruri si care mi-a intarit anumite principii.

De ce ai ales sa pleci in alta tara pentru a canta?

Am ales sa fac acest lucru pentru ca o perioada m-am simtit usor dezamagita de accentul pus mult prea mult pe piele si mult prea putin pe muzica. Elvetia mi-a aratat cat de importanta este muzica in primul rand. Dar asta nu m-a oprit sa-mi doresc sa revin in tara, din contra, m-a facut sa realizez care este directia in care vreau sa merg mai departe. Si asta o sa vedeti in viitorul destul de apropiat, odata cu lansarea proiectului meu. 

De ceva timp esti membra trupei Timebelle. Cum ai ajuns sa lucrezi cu ei?

Am ajuns sa lucrez cu ei odata cu participarea noastra la selectia pentru Eurovision din Elvetia. Ne-am clasat pe locul 2, am fost foarte aproape de castig. Iar colaborarea noastra buna, chimia frumoasa dintre noi ne-au adus aici.

Dupa ce in 2015 ati fost aproape sa reprezentati Elevetia la Eurovision, anul acesta v-ati intors din nou si se pare ca sunteti favoriti. Spune-ne cate ceva despre piesa „Apollo„?

„Apollo” este o piesa produsa in Suedia. Da, suntem favoriti in acest an dar si acum 2 ani am fost 🙂 Asa ca de data asta nu mai zicem hop pana nu sarim de-adevaratelea. 🙂 

Te-ai gandit sa incerci si la Selectia Nationala din Romania pe viitor?

Nu se stie niciodata 🙂

Din punct de vedere muzical, de ce crezi că România nu are nicio victorie până acum? Ce ar trebui să schimbăm?

Romania a avut totusi rezultate foarte bune de-a lungul timpului : Luminita Anghel cu Sistem, Paula Seling cu Ovi, Mihai Traistariu au luat locuri bune pentru noi. Nu stiu, poate pentru ca nu avem suficient curaj si luam lucrurile prea in serios, in general. 

Crezi ca este o reteta speciala pentru a castiga la Eurovision?

Conchita Wurst a indraznit foarte mult si a socat efectiv o lume intreaga, plus ca are o voce extrem de buna. Reteta probabil e pe undeva acel element unic pe care nu l-a incercat nimeni, la pachet cu o interpetare  impecabila si un show interesant. 

 Care sunt favoritii tai din cei ce au reprezentat Romania pana acum?

Cei mentionanti mai sus 🙂

Care sunt piesele tale favorite de la Eurovision?

„Euphoria” si „Heroes”

Care sunt planurile tale legate de muzica? Te vom mai vedea in industria muzicala din Romania?

Da, pregatim ceva frumos. Dar nu zic mai multe. Sa fie surpriza.

Iti multumesc pentru disponibilitate si iti doresc mult succes. La final, ce mesaj transmiti pentru cititori ESC on POINT?

Le urez sa-si sustina preferatii asa cum o fac de obicei. Nici nu stiti cat de mult ajuta un artist vorbele frumoase care vin din partea lor. 


 Calin Giurgiu a contribuit la acest articol

Lasă un răspuns

