Omar Arnaout: „Mi-a prins mult noroc faptul ca nu mi-am propus nimic, poate daca imi propuneam nu reuseam.”

Am stat de vorbă cu un alt tânăr ambiţios şi dornic de vorbă cu noi. Sigur vi-l mai amintiţi pe Omar Arnaout, fostul câștigător Next Star, care ne vorbește despre experienţa lui, planurile sale de viitor, dar și despre evoluția lui muzicală.

Bună, Omar. Mulțumim că ai acceptat să ne acorzi acest interviu. Suntem încântați de acest lucru. Care este visul tău cel mai mare în acest moment?

 Hello, bine v-am găsit, mulţumesc  şi eu pentru invitaţie în primul rând. Nu am nici un vis, niciodată nu mi-am dorit ceva într-un mod excesiv, e bine să visezi şi să crezi doar că deciziile lui Dumnezeu sunt cele  mai bune.

Cum descrii experiența „Next Star”?

Cel mai riscant lucru pe care l-am făcut, dacă nu ne gândeam bine la treaba asta atât eu cât şi familia, putea să fie o explozie care să nu fie bine  ţinută în aer, nu cred că reuşeam dacă nu profităm de ocazia pe care am avut-o la Next Star, am avut norocul de a urca foarte repede în rezultate mai peste tot, însă e foarte greu să menţii treaba asta.

Cum crezi că ar fi fost viața ta dacă nu ai fi participat (și câștigat) la Next Star?

Una simplă, cu puţine orizonturi, ajungeam un profesor sau ceva în genJ) Oricum, tot pe muzică, dar nu aveam ocazia să văd acele chestii măreţe la care pot ajunge, eram limitat din lipsă de cunoştinţe.

Am observat că toate piesele tale post Next Star au sound oriental. Ce te-a făcut să abordezi acest stil și de ce crezi că este cel mai potrivit pentru tine?

Producătorii, până atunci nu cântasem aşa ceva, era ceva nou, nici eu nu ştiu cum de mi-a ieşit aşa bine, însă, acum doar asta studiez, tot ce ţine de muzica orientală, atât latină cât şi occidentală.

Cu ce artist, din România şi nu numai, ți-ai dori să colaborezi?

Cei din industria din România au un stil şi nu prea se abordează stilul meu prin ţară, însă, aş cânta cu mulţi de afară, poate ceva artişti din stilul flamenco precum Jose Merce.

Ce surprize ne pregătești pentru anul 2017? 

Nu pregătesc nimic, în 2016 am intrat pe autostradă, revelionul trecut, ascultam muzică şi mă uitam la întuneric, veneam de la un concert şi mi-a prins mult noroc faptul că nu mi-am propus nimic, poate că dacă îmi propuneam nu reuşeam. Revelionul anului l-am petrecut cu nişte prieteni, pe afară, iar ceva mai târziu în faţa televizorului, m-am uitat la Dan Negru, şi nu, nu mi-am propus nimic, poate ceva activităţi mişto pe partea de internet, dar nu vreau să-mi propun să ajung la nişte ştachete până nu sunt sigur şi nu am o confirmare sufletească, de la Dumnezeu, că pot face asta.

Care sunt pentru tine principalele tale obiective în viață?

Sunt un băiat simplu, odată cu ajungerea la vârsta de 16 ani am început să pricep altfel lucrurile, până atunci eram genul de băiat care mergea pe principiul „să fie totul cât mai bine, să ajung să muncesc într-un loc bun, să câştig un salariu mare”, însă acum cred că toate astea nu contează, tot ce contează e să munceşti pe ceea ce ţi se oferă şi poţi ajunge la nişte obiective miraculoase pot spune. Viaţa din punctul meu de vedere nu e în joc, cred că doar în jocuri sunt obiective de îndeplinit.

15942313_1252206751511570_2127133621_n

15941978_1252206838178228_645633484_n

Care dintre piesele lansate de tine îți place cel mai mult? Ce semnifică această piesă pentru tine?

Sună ciudat dar nu, nu îmi ascult piesele. Eu cânt acest gen pentru că e un lucru frumos de studiat, bineînţeles că am făcut asta, l-am studiat foarte mult timp, mai ales că în multe popoare stilul meu nu există, e ceva muzică orientală, îmbinată cu muzica romantică, îmbinată cu muzica europeană, e ceva foarte complex. Eu ascult lucruri mai simple, care se bazează pe un singur stil.

Suntem siguri că ai auzit de concursul Eurovision. Ce părere ai despre el? Ai dori să participi?

E ceva frumos, dar nu cred că m-ar ajuta cu ceva. Mult mai mult bine mi-a făcut Next Starul decât mi-ar face Eurovision dacă aş participa, pentru că Eurovision te teleportează într-o lume în care nu poţi să-ţi pui amprentă, ajungi mult prea sus deodată şi drept dovadă sunt toţi cei care au câştigat Eurovisionul pe parcursul anilor, cine-i aude?

Dacă ai participa la Eurovision, stilul muzical abordat ar fi tot cel oriental?

Nu ştiu, la Next Star ziceam că o să cânt piese româneşti, pop, pe care le cântam înainte şi iată că n-a fost aşa, cânt ce mi se propune, dacă e ceva complex şi frumos de experimentat, cu toată plăcerea.

Ce părere ai despre locurile mediocre pe care am obişnuit să le ocupăm în ultimii ani?

Au fost prestaţii super bune, nici nu pot comenta, orice prestaţie de la Eurovision le depăşeşte pe toate ale mele, e o altă ştachetă, tocmai ce spuneam că e o altă lume acolo, e ceva ce nu e că Super Bowl dar e mai tare ca multe. Oricum, ceea ce cred eu este că nu numai în Eurovision suntem sub mulţi, însă, suntem şi mai tari să ne plângem, oamenii din alte ţări Asiatice de exemplu se bucură şi de un fir de iarbă, însă, românii se plâng de orice.

Ce artişti de pe scena „mare” a Eurovisionului te-au impresionat cel mai tare şi de ce?

Nu am preferaţi în zona aia muzicală.

Ai un câştigător preferat ? Dacă da, care este acela ?

Nu, nu am un câştigător preferat.

Care artist crezi că este cel mai potrivit să ne reprezinte țara?

Andra mi se pare cel mai calitativ artist de la noi, mă enervează extrem de mult când văd că sunt televizate alte tentative mai mult decât minunăţia aia de om, însă, eu am 16 ani, îmi văd de-ale mele :>

La final, ce mesaj le transmite Omar  cititorilor ESC on POINT?

Bloggingul în general e foarte uitat în ţara noastră. Un sfat pentru cititori? Să vă bată la cap să treceţi pe youtube, vreau să sparg gheaţa cu un prim interviu video, sigur ar face ceva vizionări. Vă iubesc modul de a pune întrebări şi vă mulţumesc din suflet, mi-a făcut plăcere să răspund la întrebări, mai ales că sunt unele prin care să pot exprim lucruri sincere, nu baliverne. Sunteţi cei mai buni! Vă susţin oricând, mulţumesc!

TROFEE: 

Best New Talent Award Winner – Omar Arnaout.. 2016 Germany Hamburg

Awards Trofeul Next Star Rmania 2013

Premiul Favourite international project Mamaia music awards 2016

Premiul I Mamaia copiilor 2013

trofeul „Românaşul de aur”

and Many awards

premiul II la festivalul Star Melody

Premiul III la festivalul Voi fi Vedeta

Premiul II la festivalul Lilliput

Trofeul la festivalul Kidex Baby Boom

Trofeul Junior la festivalul Flori de Gheata 2012

Premiul I la festivalul Etno Show

Trofeul la festivalul Magia Craciunului

Trofeul (creatie) la festivalul Magia Craciunului

Locul I la festivalul Stelute de Iarna

Trofeul grupei La festivalul Bucuresti Kids Music

Trofeul Supercalifragilistic

Trofeul grupei la festivalul MARTISOR !

Moderatorul emisiunii Zu KIds On The Block(Zu Tv). Antena Group.

Pe Omar îl puteţi urmări pe următoarele reţele de socializare: 

Facebook: https://www.facebook.com/OmarArn

Youtube: https://www.youtube.com/user/OmarArnaoutofficial/videos

Twitter: https://twitter.com/OmarArnaoutt

Instagram: https://www.instagram.com/omarrarrnaout/?hl=en

Google: https://plus.google.com/u/2/+OmarArnaoutOffiCial

for events  0040722342288 هذا رقم ألمكتب فقط للمناسبات والحفلات

Ingrid Marc si Alex Iovan au contribuit la acest articol

Lasă un răspuns

