THEO ROSE: „Eu i-as trimite pe Ristei sau Liviu Teodorescu. Sunt, in opinia mea, unele dintre cele mai bune si expresive voci si prezente din generatia asta.”

Tanara artista Theo Rose sau Jessie J de România, fosta concurenta de la „Te cunosc de undeva”, ne povestește pe larg despre dragostea sa pentru muzica, despre planurile sale de viitor, dar și despre o posibila participare la Eurovision.

Bună, Theo. Mulțumim pentru că ai acceptat să ne acorzi acest interviu. Ne poți povesti puțin despre drumul tău de la Theodora Diaconu la Theo Rose?

Nu a fost o trecere de la o persoana la alta, ci a fost o evolutie a aceleiasi persoane. Nu a fost un drum usor, dar a fost nemaipomenit de frumos, iar roadele muncii depuse pe parcursul acestui drum sunt extrem de satisfacatoare.

Recent ai lansat piesa „Aprinde Luna”. Care este mesajul din spatele acesteia și ce ți-ai propus să transmiți prin ea?

Odata cu varsta, vin si noi experiente si trairi, pe care daca ai ocazia sa le transmiti printr-un mijloc atat de special, esti cu adevarat un om norocos. ,,Aprinde luna” a facut trecerea de la micuta „eu”, la putin mai matura „eu”. Am inteles ca nu trebuie sa imi povestesc viata. O pot canta.

Cu ce artist român ai dori să colaborezi pentru o piesă?

Imi plac Connect-R, Smiley si Killa Fonic. Cu ei as colabora cu cel mai mare drag.

Care este artistul tău preferat de renume internațional și de ce? 

Jessie J forever & ever !!! Nu are un show plin de coregrafie si momente teatrale si regizate, insa e extrem de sincera pe scena. Canta, danseaza si spune ce simte. Pentru mine asta face cat 1000 de coregrafii executate perfect.

Ce părere ai despre Eurovision Song Contest? Te uiți la acest concurs european? Care este piesa ta preferată din acest concurs și de ce?

Urmaresc Eurovision si da, imi place. E competitia celor mai bune voci si piese din lume. Preferata mea ramane ,, Ne partez pas sans moi „, cantata de Celine Dion. Nu eram nascuta cand a participat, ba chiar m-am nascut cu vreo 9 ani mai tarziu, insa de cand am ascultat-o prima data, a ramas printre favorite.

Te-ai gândit să participi la acest concurs? Dacă da, ce fel de piesă ai aborda?

M-am gandit ca mi-ar prinde bine o astfel de experienta si da, as participa. Cu siguranta o piesa antrenanta, de voce si show.

Care sunt planurile tale de viitor? Ai vreo surpriză pregătită pentru noi?

Am multe planuri de viitor, dintre care tot ce pot dezvalui, e ca urmeaza multe piese din ce in ce mai bune si sper eu, mai de succes.

Pentru că de ceva timp se tot vehiculează prin presă această idee de „rețetă” a succesului, ne poți spune care crezi că este rețeta succesului tău?

Reteta succesului meu a fost si ramane dorinta si entuziasmul de a face tot timpul ceva si tot ce fac, fac cu drag. Asta conteaza cel mai mult !

Ce face Theo Rose atunci când nu cântă?

Cand nu cant, ma bucur de toate celelalte lucruri pe care le pot face. Citesc, petrec timp cu prietenii, ma plimb si ma distrez.

Recent am stat de vorbă cu Theea Miculescu, cea care a scris piesa „Aprinde Luna”. Nu v-aţi gândit să mai compuneţi o altă piesă în genul acesteia şi s-o înscrieţi la Selecţia Naţională pentru Eurovision? Suntem siguri că aţi da încă o lovitură.

Imi place mult Theea ! As colabora cu ea oricand si de ce nu, chiar si pentru Eurovision. O sa ma gandesc la asta, multumesc !

Cu ce ar trebui să ne prezentăm astfel încât să ne descurcăm onorabil an de an, cum o fac Suedia sau Rusia, de exemplu?

Sunt atatea voci extraordinare in tara asta, care ar avea sanse de castig, insa, de regula, piesele reprezinta problema principala. E nevoie de o piesa cu incarcatura emotionala, care sa aiba putin din toate din punct de vedere al liniei melodice si un mesaj inteligent si pozitiv de transmis publicului.

Ce părere ai despre locurile mediocre pe care am obişnuit să le ocupăm în ultimii ani?

Cred ca simpla participare la un asemenea eveniment si concurs, reprezinta o experienta cu mare greutate pentru cariera oricarui artist. Nu ai cum sa iesi din aceasta competitie fara sa fi invatat lucruri noi si frumoase.

Consideri Eurovisionul o rampă de lansare, un joc politic sau un concurs de pur talent?

Indiferent de ce altceva ar mai fi Eurovisionul, ramane una dintre cele mai mari rampe de lansare.

Ce artişti de pe scena „mare” a Eurovisionului te-au impresionat cel mai tare şi de ce?

M-au impresionat in mod deosebit, trupa Lordi si Conchita Wurst, pentru ca au venit cu ceva diferit intru totul. Au acaparat intreaga atentie a publicului si au avut si performante forte bune.

Ai un câştigător preferat ? Dacă da, care este acela ?

Nu ma pot decide in privinta unui castigator preferat, dar de cele mai multe ori, s-a intamplat sa castige favoritul meu din anult respectiv.

Pe mâna cărui artist ai merge tu să ne reprezinte țara?

Eu i-as trimite pe Ristei sau Liviu Teodorescu. Sunt, dupa parerea mea, unele dintre cele mai bune si expresive voci si prezente din generatia asta.

Când ne va surprinde Theo Rose cu lansarea unui album?

Vine si albumul la timpul lui. Incetul cu incetul se face otetul. 😂 Deocamdata sper la piese din ce in ce mai bune si la o ascensiune tot mai vizibilia.

La final, ce mesaj transmite Theo Rose cititorilor ESC on POINT?

La final, Theo Rose transmite tuturor multa sanatate, numai realizati frumoase si sa-si urmeze visele ! Pupici 😘

Theo Rose online:  Facebook si Instagram


La acest articol au contribuit Alex Iovan si Ingrid Marc.

Lasă un răspuns

