Cotofan: „Mi-a placut mult prestatia lui Ovidiu Anton in Suedia, pacat ca n-a castigat”

Buna, Sebastian! Suntem încântați că iți luăm un interviu. Spune-ne povestea ta: cum ai ajuns youtuber, prezentator tv și radio?

Buna, mulțumesc că v-ați gândit la mine. Am început cu radioul în 2007. Prezentăm știri și în câțiva ani am trecut pe animație radio, ma atrăgea mai mult. Apoi mi-a venit ideea Coțofan/Politia Muzicii și așa a început povestea cu Youtube-ul și apoi tv-ul.

Ce te-a motivat să faci ceea ce faci în ziua de azi?

Nu am avut în gând să fac ce fac azi, totul a venit natural. Singura mea dorință era să fac ce-mi place și să am succes, indiferent de domeniu.

Dacă ai avea oportunitatea sa faci altceva, ce ai face?

As vrea să am o afacere. Cu siguranță asta voi face peste câțiva ani.

1072201_10152295698489014_162641654815179692_o

Cum ești văzut de artiști atunci când le critici piesele? S-a întâmplat să ai vreodată vreun conflict cu vreo vedeta pe tema asta?

Nu, n-am avut conflicte. Și nu știu dacă s-au supărat vreodată cu adevarat. Aș zice că sunt în relații bune cu ei, ma vad des cu multi dintre ei la radio sau la diverse evenimente, cu unii sunt chiar amic.

Urmărești Eurovisionul? Care este rețeta succesului pentru ca Romania să câștige?

Da, urmăresc. În primul rând, Romania trebuie sa participe ca sa aibă șanse. Nu știu care e rețeta succesului ca să câștige, pană la urmă este un concurs și nu poți fi sigur niciodată ca o sa fi primul, dar cu siguranță trebuie să se schimbe ceva. Organizatori, jurați, cei care fac selecția inițială a pieselor, ceva…

Ai putea sa faci un top 5 al melodiilor ce au reprezentat Romania? Te rugam sa le comentezi putin, ca în videoclipurile tale.

Hmmm, un top 5 nu cred ca pot sa fac, ca nu țin minte 5 piese cu care am fost la Eurovision. Dar într-un top 3, Luminița Anghel și Sistem cu „Let Me Try” ar fi pe primul loc, Mihai Trăistariu cu „Tornero” pe doi și Paula Seling & Ovi cu „Playing with fire” pe 3. Să comentez o piesă ca în clipurile mele? Mi-a plăcut mult prestația lui Ovidiu Anton în Suedia, în 2016. Păcat că n-a câștigat, a fost foarte aproape. 🙂 Știu, sunt rău. 

maxresdefault

Ce artiști crezi că merită să ne reprezinte la Eurovision?

Sunt o grămadă de artiști talentați care merită, dar mai trebuie sa-și dorească și ei să meargă.

Care este cea mai slaba reprezentație românească de la Eurovision și de ce?

N-aș putea sa spun, nu știu. Și dacă aș ști, n-as spune. Până la urmă, toți au muncit ca să ajungă acolo, că unora nu le-a ieșit prea bine în final, e altceva. Se mai întâmplă.

Poți comenta putin piesele din selecția acestui an?

Ce rost are? Oricum nu am participat în Suedia. Pot spune doar că dacă era după mine, as fi ales o alta piesa. Nu că Moment Of Silence ar fi fost rea, dar mie mi-a plăcut alta mai mult.

Care este cea mai buna piesa din acest concurs de când se organizează și de ce?

Iți dai seama că nu le știu pe toate, dar îmi plac trei dintre cele recente: Loreen – „Euphoria”, Lena – „Satellite” și „Fairytale” de la Alexander Rybak. Iar dintre cele vechi, Abba – Waterloo. Normal!

Ce melodie de la ESC pui pe repeat? Trebuie sa existe una.

Cele patru pe care le-am menționat.

Top 10 melodii românești din 2016.

Pfff, greu. Ar trebuit sa stau mult sa ma gândesc ca să fac un top. Cert e că proiectul Carla’s Dreams a rupt tot.

Un mesaj pentru cititorii noștri?

Sa aveți un an blana, va pupă Sebi Coțofană!


La acest articol au contribuit Ingrid Marc si Serban Alexandru.

Lasă un răspuns

