Mihai Chitu: „Cred ca avem compozitori extrem de talentati cu care putem defila fara probleme.”

Un autodidact și un artist desăvârșit, astăzi stăm de vorbă cu Mihai Chițu, câștigător al Sezonului 3 „Vocea României”

Salut, Mihai! Iti multumesc ca ai decis sa stai de vorba cu noi si sa ne raspunzi la cateva intrebari. Pentru inceput, as vrea sa stiu ce mai faci? Lucrezi la vreun proiect nou?

Buna….da, muncesc cu drag și spor la proiectul Mihai Chițu :-))

Stiu ca esti unul dintre castigatorii concursului “Vocea Romaniei”, felicitari! Poti sa ne povestesti putin ce a insemnat aceasta experienta pentru tine? Cum te-ai dezvoltat ca artist?

Da, sunt cel de-al 3-lea câștigător (2013) și …cum m-a schimbat ? Având in vedere că nu prea știam cu ce se mănâncă…cred ca radical. Îmi imaginam niște chestii dar nimic din ceea ce credeam eu nu a fost asa :-)) dar mergem inainte a fost greu dar …frumos.

Consideri ca Horia Brenciu a fost un mentor bun? Ai avut ce sa inveti de la el?

Oooo da , cred ca cel mai bun …a și demonstrat asta câștigând de 3 ori.

In acest moment, vezi vreo diferenta intre Mihai Chitu de dinainte de Vocea Romaniei si Mihai Chitu de acum? Exista ceva ce ti-ai dori sa lasi in urma sau sa iei
din trecut si nu ai facut-o? Ceva ce te-ar ajuta ca artist.

Before and after :))) nu am regrete, absolut niciunul, cat despre schimbarea mea, consider că este una majoră. Am invățat să cant la propriu, sa relațiinez cu oamenii, sa cant in orice condiții ….avantaj eu :-))) chiar m-au ajutat enorm cei 3 ani.

Stiu ca ai avut colaborari cu Pacha Man, DOMG. Consideri ca Vocea Romaniei a reprezentat o rampa de lansare?

Evident ca este o rampa de lansare …la fiecare live te urmareau 3-4 milioane de oameni  adevăratul concurs l-am simțit după VR :-))) Da, am avut niste colaborări mișto, sper să urmeze și altele.

Iti propun un mic joc. Alege 3 calitati dominante si 3 defecte ale tale. Consideri ca poti inabusi aceste defecte prin ceea ce poti sa oferi mai bun?

Calitati :-))) deci …fara lipsa de modestie dar chiar sunt un om bun, sufletist și cred ca am simțul umorului
Defecte …Doamne :-)) nu am incredere in mine și sunt delăsător câteodată
Da , cred că pot contrabalansa in favoarea calitățiilor

Cand o sa putem asculta urmatorul single sau, de ce nu, urmatoarea colaborare a ta?

Cât de curând …..este gata si sper că in ianuarie o sa iasă.

Dupa cum stii, noi suntem cel mai mare blog dedicat Eurovisionului din Romania. Ai in plan o eventuala participare?

M-am gândit , dar……a rămas la nivel de gând. Trebuie abordată problema altfel , nu-i asa simplu precum pare, și nici nu am avut piesa potrivită . Poate in viitor, nu exclud.

Cum crezi ca arata acea reteta a succesului pentru a castiga acest concurs international? Cum trebuie sa fie melodia? In ce mod ar trebui sa fie pus in scena mesajul?

Oooo, sunt atâtea planete de aliniat :-))) piesa buna + mesaj + show …o nimica toată :-))

Te-ai axa pe o balada puternica, cu un mesaj pe masura? Sau ai vrea ceva actual, cu un sound modern si cu versuri usor de retinut? Sau, de ce nu, crezi ca poti sa combini aceste doua concepte diferite?

Chiar nu știu ….. nu aș avea preferințe la tipul de piesă atâta timp cat are potențial. Piesele pentru Eurovision parcă sunt altfel construite , alt sound , alt mesaj ….cred ca se abordează diferit problema.

In ultima vreme, jocurile politice isi cam spun cuvantul si se poate observa asta in modul de votare al acestor tari. Care este conceptia ta despre acest concurs? Consideri ca ar trebui sa ne lasam urechile influentate de etnie, religie, origine? Sau ar fi mai bine daca am lasa urechile sa vada ceea ce ochii nu pot vedea?

Părerea mea despre Eurovision ???? Cred că avem compozitori extrem de talentați cu care putem defila fără probleme …răbdare :-))

In ultimul timp, ne-am obisnuit sa ne multumim cu locuri mediocre. Consideri ca a disparut interesul de alta data?Nu cred ca Eurovisionul nu mai este de actualitate , cred că nu am avut piesa cu care să punem probleme celorlalți ..atât

Cine crezi ca este, in momentul de fata, cel mai potrivit pentru a ne reprezenta tara?

Nu imi pot da cu părerea ….sunt mulți talentați …depinde de proiectul fiecăruia..

Ai un castigator preferat? Daca da, care este acela?

Nu am un favorit …..mi-ar plăcea să fie o piesa dinamica incununată de o voce foarte bună …atât :)) nu cer mult , nu ????

Iti multumesc pentru ca ai decis sa stai de vorba cu mine si sa-mi raspunzi la cateva intrebari. A fost o adevarata placere. La final, ce mesaj transmite Mihai Chitu cititorilor ESC on POINT?

Urmăriți cu interes ESC ON POINT , cel mai mare blog Eurovision din Romania 😘


Serban Alexandru a contribuit la acest articol.

Lasă un răspuns

