Emilian Nechifor (X-Factor, ex-Dream Walkers): „Cred ca proiectul Carla’s Dreams ar fi ceva nou pentru Eurovision.”

Seria noastră de interviuri continuă şi ajungem la o figură cunoscută din Selecţia Naţională 2016, dar şi de la concursul X-Factor. Este vorba despre Emilian Nechifor, cu care am stat de vorbă despre experienţa lui la X-Factor sau Eurovision. 

Bună, Emilian! Felicitările noastre pentru prestaţiile tale LIVE în galele X-Factor. Care este experienţa dobândită după participarea la acest concurs?

A fost o experienţă minunată şi foarte benefică. Am învăţat să mă controlez am trecut prin toate stările posibile,am învăţat multe lucruri noi cu doamna Crina Mardare, mi-am făcut prieteni noi pe scurt a fost o experienţă pe care aş mai dori să o trăiesc o dată.

Hai să te cunoaştem mai bine ! Cine este Emilian şi ce cuvinte îl caracterizează cu adevărat ?

Emilian este un băiat simplu ce are un ţel şi munceşte din greu pentru a-şi îndeplini visul. Cuvintele ce mă caracterizează sunt ambiţie,dăruire,perfecţionism.

Cum arată o zi din viaţa lui Emilian Nechifor?

O zi normală din viaţa mea înseamnă facultate-sport-acasă-studiu-somn. Cam ăsta e ciclul.

Ce ai simţit în momentul în care juraţii te-au lăudat pentru prima ta prestaţie ? Amintim că Delia a exclamat despre tine : „ Pentru mine e o revelaţie !”.

Am simţit o fericire deplină,nu îmi venea să cred că sunt acolo şi că am reuşit să uimesc juraţii şi publicul din sală. E un sentiment pe care nu îl pot descrie în prea multe cuvinte.

Consideri că Delia a fost un mentor ce te-a ajutat să te dezvolţi ca artist? Plănuiești o colaborare cu ea?

Delia ca mentor a fost super!!! M-a ajutat din foarte multe puncte de vedere şi mi-a dat încredere. Mi-ar face mare plăcere să colaborez cu ea în diferite proiecte pe viitor.

Ştiu că tu şi Olga aţi fost destul de apropiaţi. Consideri că voturile datorită mentorului au influențat decizia finală?

Consider că atât Raul cât şi Olga au fost excepţionali. Carla’s Dreams este un artist foarte cunoscut şi iubit la noi în ţara însă nu cred că oamenii de acasă au votat mentorul ci prestaţia elevei acestuia.

Dacă ar fi fost să ajungi în finala X-Factor, ce melodie ţi-ar fi plăcut să cânţi?

Dacă aş fi ajuns în finala mi-ar fi plăcut să cânt Loic Nottet-Million Eyes

Pe cine ai fi vrut ca mentor dintre cei 4 juraţi? Ai vrea o eventuală colaborare cu unul dintre ei?

Mi-am dorit încă de la început să o am ca mentor pe Delia pentru că este o femeie puternică,foarte prietenoasă şi ştiam că va avea o contribuţie semnificativă în a mă dezvolta. De asemenea oricare dintre juraţi cred că m-ar fi ajutat în felul lui şi aş fi avut multe de învăţat de la fiecare.

Dar ce ai simţit atunci când membrii trupei Years and Years au postat pe contul lor de Twitter prestaţia ta? Este o mare reuşită şi felicitări pentru asta!

Mulţumesc din suflet. Sentimentul nu se poate descrie. A fost unic.

14735255871a034dc8

 Ne poţi vinde un mic pont referitor la planurile tale de viitor?

Îmi doresc să îmi compun nişte piese pe care să le lansez într-un viitor apropiat.

Când ne vei surprinde cu lansarea unui album ? Sau cu o piesă solo?

Sper eu cât de curând.

Cu cine ai dori să faci un featuring şi de ce?

Mi-aş dori să fac un featuring cu Delia pentru că o cunosc,îmi este ca o prietenă şi cred că ar ieşi ceva super

Să trecem la un capitol apropriat nouă: Eurovision. Știm că ai participat anul trecut la Selecția Națională. Cum te-ai simțit acolo? Care este povestea din spatele piesei?

Experienţa Eurovision a fost prima mea experienţă de anvergură ca să spun aşa. A fost o experienţă de neuitat şi m-aş întoarce cu mare drag oricând.

hqdefault

Emilian, pe vremea cand activa in trupa „Dream Walkers”, participanta la Selectia Nationala 2016.

Ca muzician, presupun că urmăreşti concursul Eurovision. Te-ai gândit vreodată să ne reprezinţi ţara dar singur? Cum ar arăta show-ul tău dar și ce gen ar fi piesa ta?

Ar fi un lucru minunat să pot să reprezint România la Eurovision. E important că piesa să mă pună în valoare şi să aibă toate ingredientele necesare pentru a atrage publicul.

În viitor este inclusă o participare la Selecţia Naţională?

Posibil.

Cum te-a ajutat participarea la Eurovision să devii artistul de astăzi?

A fost o experienţă din care am învăţat ce înseamnă să cânţi într-un grup,ce înseamnă să cânţi în faţa unei săli pline până la refuz,m-am simţit ca un artist.

Care sunt melodiile care ţi-au plăcut cel mai mult de la Eurovision și de ce?

Mi-au rămas în minte următoarele melodii “Grande Amore”,A million Voices”,”Heroes”,”Rise like a pheonix” pentru că fiecare în parte a avut o “greutate”,ceva aparte.

Care este pachetul perfect pentru Eurovision? De ce nu am câştigat până acum şi ce ar trebui să schimbăm pentru că România să pună mâna pe mult-râvnitul trofeu?

Nu cred că există o reţetă standard pentru Eurovision dar bazându-ne pe rezultatele din ultimii ani cred că putem trage o singură concluzie:Pentru a câştiga Eurovisionul trebuie să vii cu ceva nou,ceva care să atragă,să surprindă indeferent dacă este piesa,vocea,aspectul,show-ul etc.

Pe ce artişti ai miza să ne reprezinte şi de ce ?

Cred că proiectul Carla’s Dreams ar fi ceva nou pentru Eurovision.

Emilian, îţi dorim un an nou minunat şi dă-ne de ştire când ai de gând să ne reprezinţi. ☺ În concluzie, ce mesaj ai pentru cititorii ESC on POINT ?

Vă mulţumesc din suflet,la fel!Cu siguranţă voi anunţa dacă voi participa la Selecţia Naţională Eurovision. Le urez tuturor sărbători fericite şi un an nou mai bun!

Ingrid Marc şi Georgiana Eftodi au contribuit la acest articol

 

Lasă un răspuns

