PARERI DESPRE FINALA, CU INGRID SI MATEI

Vreme trece, vreme vine și am ajuns la finalul unei ediții memorabile. Puteți citi aici scurt pe doi părerile noastre.

Georgia nimic special, sincer…acelasi vibe transmis ca la the neighborhood si atat.. / Dacă aș fi fost epileptic, făceam o criză în ultimul minut.*

UK …Boy band-ul clasic..Idk, nu mi transmite nimic / Chiar nu am ce să comentez de bine, așa că…*

Austria – parca-i o tema din desenele animale de copii cu un beat 2002 stilu animal x dar per total e fain =))))) / Mai drăguță prestația decât mă așteptam*

Malta  – oooooommmfgggggg , cum i a iesit piesa ❤ cred ca m am îndrăgostit de ea si de acel drum and bass / Piesa sună bine în varianta de studio, dar live are nevoie de ajutorul backing*

Jamala – e ok…noroc de final sa salvează tot actul artistic, erau altele si mai bune / Jamala a fost una din favoriții mei, deci mă bucur, așa cum am mai spus, pentru ea.*

Justs – oooooooohhhhh goooosh ❤ voce , grafica , prezenta scenică , pot sa l iau de sot? / Superbă melodia lui Justs*

Croația – nu stiu, man , ma taie pe timpane cum canta la refren / Mie mi-a plăcut de la bun început.*

Spania – la ea lipsește ceva, oricât de mult o iubesc. Chiar daca era plină de energie, pare ca avea ceva pe suflet care o nelinisteste, Idk, fata ei nu exprima 100% fericire / Recunosc, la început nu mi-a plăcut așa de mult, dar prestația din finală m-a spulberat și m-a făcut să îmi înghit limba.*

Rusia – fara show-ul ala, mai avea atata faima? Anyway, cam prea mult pt 3 minute… săracii cei cu epilepsie. Ma asteptam la ceva si mai bun pt finala la grafica, nu acelasi lucru ca in Semi / Am fost hater de la inceput, mă abțin.*

Serbia – ffffff frumoasa Sanja, dar nu stiu ce cauta piesa ei printre toate celelalte comerciale / Sanja este foarte frumoasă și melodia ei a fost genială. Păcat de locul obținut.*

Lituania – mesaj, negativ superb, baiat frumos, pachet complet, weeeeeell done / Excelentă punerea în scenă. Mi-a plăcut.*

Cipru – imi stau cuvintele in gat…e ok dar nu ma dau in vânt… / Nu sunt fan al rockului, dar melodia lor a fost super tare.*

Australia – printre favoritele mele / Dami a fost perfectă. Nu m-aș fi supărat dacă ar fi câștigat Australia.*

Polonia – aici nu prea inteleg ceva..

Franta – grafica medie, totusi un showman, a umplut scena iar piesa este geniala / Amir a fost cu adevărat genial.*

Germania – nu stiu ce se intampla cu tara asta… de la Lena si pana acum, parca urmăresc un anumit tip al pieselor..parca au o anumita rețeta..dar nu merg asa lucrurile…sper sa si revina, altfel vor ramane pe ultimile locuri

Suedia – nu mi se pare o piesa de esc, sincer. Daca nu era reprezentantul Suediei (si aici a avut noroc de greutatea numelui tării), cred ca rămânea in locul Germaniei :)) anyway , prea mult fond de ten pe fata lui …strica :)) hahahahaha

Bulgaria – vaaaaaai, mamaaaaa ❤ deci am ramas fara cuvinte, ma jur ❤ intre ea si Justs sta inima mea acum / Poli a strălucit în finală. Și-a meritat locul.*

Israel – men…nu stiu, daca nu-si făcea toata reclama ca e gay, nu ajungea pana aici :))) Adica da, are o voce incontestabila …poate la anul, Israel

Italia – iubesc vocea ei si refrenul piesei, juuuuur. Dar ce doamne iarta ma e cu grafica aia? … Alice in tara minunilor varianta pizza =)))

Azerbaijan – desi mi-a zgâriat timpanele, totusi e bunicică piesa…

Ungaria – putin cam cu ADHD tipul care lovește toba aia, m-am uitat doar la el toata piesa =)))))))) oricum, bine cântata dar nu pt topul meu 5

Olanda – melodiile de genu chiar nu sunt pe gustul meu. Le apreciez dar nu pt esc, dragii mei. Compara piesa lui Justs cu a lor…Idk….neeeeext

Cehia – e …ok…

Belgia – acelasi vibe ca in uptown funk :)) oricum , mult mai bine decat Olanda sau alte tari, pwwwwwwp / Begia a fost printre favoritele mele de la început. Punerea în scenă nu a făcut altceva decât să crească la mine în top

*= părerile lui Matei

TOPUL 10 al lui Ingrid:

  1. Letonia

  2. Bulgaria

  3. Spania

  4. Israel

  5. Lituania

  6. Armenia

  7. Malta

  8. Rusia

  9. Belgia

  10. Austria

Lasă un răspuns

