LIDIA ISAC: „NOUL SISTEM DE VOT ESTE CREAT PENTRU A INTRIGA TELESPECTATORII”

Lidia Isac va reprezenta Republica Moldova la ediția Eurovision din acest an. Aceasta a acceptat să ne vorbească despre piesa „Falling Stars” și despre multe alte lucruri cum ar fi noul sistem de vot și șansele Moldovei din acest an.

Alex Iovan: Ce te-a făcut să te înscrii la selecția Moldovei pentru Eurovision?
Anul acesta am o piesă demnă de a reprezenta țara la Eurovision. Autorii „Falling Stars” au deja experiența de a scrie piese de top pentru acest concurs. Am considerat că e momentul oportun pentru mine și am șanse să câștig.

AI: Care crezi că este punctul tău forte în acest concurs?
Pe lângă faptul că am o piesă bună, cred că individualitatea este cea care va cuceri.

AI: O să fii prezentă la concertele de promovare din Amsterdam, Riga și Londra?
Aștept cu nerăbdare să particip la concertele din Amsterdam, Londra, Moscova. Este o oportunitate minunată de a promova piesa și de a cunoaște mai aproape fanii Eurovision-ului și participanții acestuia.

AI: Te-ai gândit deja la conceptul show-ului pentru Stockholm?
La moment suntem în proces de creație. La sigur, pot spune că show-ul, vestimentația vor fi diferite de ceea ce a fost la selecția națională. Vom perfecționa fiece detaliu.

AI: Cum a apărut piesa „Falling Stars”?
Piesa a apărut în urma unei întâlniri cu noroc pentru mine. Anul trecut am fost la Eurovision, la Viena unde făceam un video blog împreună cu trupa Sunstroke Project, pentru un post TV din Moldova. Acolo l-am cunoscut pe unul din autorii piesei “Falling Stars”, Leonid Gutkin. Am comunicat cu el, i-a plăcut vocea mea și am decis să legăm o colaborare. Peste ceva timp, Leonid împreună cu echipa de autori din Suedia au creat piesa “Falling Stars” pentru mine.

AI: Crezi că șansele de calificare în finală ale Moldovei sunt mai mari acum, după schimbarea sistemului de vot?
Noul sistem de vot este creat pentru a intriga si mai mult telespectatorii. Deja vom vedea cat de mult va influenta rezultatele calificarilor.

AI: Dacă ai ascultat piesele din Selecția Națională a României, ne poți spune care este favorita ta?
Sigur, le-am ascultat live fiind acolo, în Baia Mare. Mi-au plăcut piesele lui Vanotek, Florena, Doru Todoruț și Ovidiu cu forța lui enormă în voce. Îi doresc mult succes și să dea domnul să ne vedem în marea finală!

AI: Ce piesă este favorita ta din toate timpurile la Eurovision?
“Euphoria” de Loreen

AI: Un mesaj pentru fanii din România?
Vă mulțumesc că îmi sunteți alături și mă susțineți! Visați necontenit, căci atunci când stelele cad visele se împlinesc!

Mulțumim, Lidia, pentru interviul acordat și îți urăm mult succes în competiția care se apropie!

 

Lasă un răspuns

