FLORENA – „BEHIND THE SHADOWS”

Este timpul pentru o nouă jurizare din partea noastră, iar astăzi ne oprim la piesa Florenei. Să vedem, deci, ce au de spus toți ceilalți membri:

cutmypic (2)

Laur: O compoziție superbă, are un instrumental foarte fresh, cu o tentă introspectivă. Îmi place enorm bridge-ul, totul se îmbină atât de bine. Am puține rețineri la Florena, nu știu dacă se poate înhăma la o astfel de experiență care poate fi destul de dură dacă nu e gestionată rațional. Îmi doresc pentru ea să aibă o prestație reușită, mi-o imaginez pe o scena complet neagră, la fel şi ținuta ei. Pe o astfel de piesă nu trebuie să epatezi, ci să menții totul simplu, de efect astfel încât publicul să își formeze imagine emoționantă. Cu certitudine, trebuie să fie în finală, însă nu văd șanse de câștig.
NOTA 10

cutmypic (6)

Alex: Piesa este pe tiparul Eurovision, dar parcă îi lipsește ceva. Sper ca acel gol să fie umplut de prestația live. Ar face o figură bună la Stockholm.
NOTA 10

cutmypic (7)

Matei: ABSOLUT GENIALĂ! E modernă, mă prinde… are tot ce îi trebuie. Presupun că va fi și permisivă în ceea ce privește show-ul. Dacă aș fi putut da 11, asta aş fi făcut, dar cum votăm în stilul Eurovision, trebuie sa o văduvesc de un punct. Am o singură notă de 12 pregătită, dar, cu siguranță, Florena va primi și votul meu.
NOTA 10

cutmypic (10)

Andrei: Este preferata mea de anul acesta. Are cam tot ce îi trebuie; voce, charismă, iar piesa e exact ce trebuie. Pe mine m-a convins de la prima ascultare. Nu ştiu dacă va câştiga, dar pe Florena o aşteaptă lucruri mărețe! Va fi cu siguranță în finală! Mă aştept la un show grozav din partea ei. Ceva dark, teatral!
NOTA 12

cutmypic (9)

Radu: Cred că este revelaţia acestei ediţii. Piesa are un sound modern si actual. Singura mea strângere de inimă este legată de faptul că nu stiu dacă Florena ar putea faţă presiunii unui astfel de concurs.
NOTA 10

cutmypic (3)

Ingrid: NOTA 12

cutmypic (1)

Marco: NOTA 12

cutmypic (4)

Cătălina: NOTA 10

cutmypic

Călin: NOTA 10

MEDIA: 10,66/12

Maine vom poposi la a zecea intrare, Gasca de Acasa – Tu esti povestea.

Lasă un răspuns

