M I H A I – ”PARADISIO”

Astăzi ne oprim la a opta intrare din semifinala de pe 4 martie, M I H A I – Paradisio.

cutmypic

Călin: Pentru mine „Paradisio” e o piesă pentru Eurovision de top. Nu este problema mea ce a făcut sau ce face sau cum a fost clipul. Sună bine, sună de Eurovision, nu e o piesă boring, merită să ne reprezinte și sunt convins că va pregăti un show spectaculos dacă va merge in Stockholm!

NOTA 12

cutmypic (7)

Matei: Paradisio e o piesă mai mult decât bună. Mă încântă ideea că o va îmbunătăți. Știm deja că vocea lui M I H A I nu poate da greș. Vreau un show spectaculos de la ea și sigur va avea și votul meu.

NOTA 8

cutmypic (10)

Andrei: Oricât am avea de comentat despre M I H A I, el rămâne o voce, o voce de referință în România. Piesa e foarte bună, sound-ul e ok, mi-a plăcut de la prima ascultare. Oamenii şi-au făcut o impresie aiurea şi judecă după declarațiile sale. De aia a creat valul acesta de antipatie. Dar judecând piesa, eu nu m-aş supăra să meargă el la „Ştocolm”! E cu potențial!

NOTA 10

cutmypic (2)

Laur: Paradisio are un potențial imens la Stockholm având în vedere şi concurența de până acum. Cu siguranță va ieşi în evidență, vocea lui M I H A I este de-a dreptul impecabilă, poate surclasa fără probleme alte voci, are o dinamică şi o flexibilitate unică, iar pe această partitură complexă vocal poate îndemna publicul să pună mână pe telefon şi să voteze. Chiar dacă lumea e împărțită în privința aparițiilor lui mai puțin fericite și iau în calcul acest aspect pe lângă piesă şi voce, tind să cred că multă lume va simți că „Paradisio” poate să realizeze ceva frumos, în Suedia. M I H A I a anunțat deja că instrumentalul va fi mult mai modern, aşa că va aduce un mare plus față de varianta inițială. Nu cred că are rost să vorbesc despre videoclip, este inutil. Sunt foarte curios să văd show-ul din 4 martie, sper că ne va surprinde cu ceva plăcut. Evident este că nu are calea liberă către Stockholm, mai ales cu sistemul de vot din finală. În Suedia, îmi doresc să văd două acte din partea României, acesta, al lui M I H A I şi un altul pe care îl voi dezvălui atunci când jurizarea va ajunge la el. Îmi pun bazele în români, mai ales când văd un om aşa de dedicat să muncească şi să investească atât timp, cât şi bani pentru a ne reprezenta cu mândrie. Eurovisionul este un proiect de lungă durată, acea piesă trebuie lucrată şi şlefuită mult timp, m-am săturat de acei artişti care înscriu melodii de pe o zi pe alta, încercându-şi norocul ca la loterie…probabil ei nu realizează că acest concurs nu este o loterie. Atunci când reprezinți România, trebuie să te focusezi 100% pe acest concurs, să țintești spre sus, dar în același timp să fii şi cu picioarele pe pământ, nu merge treaba „hai să văd cum e”. Aşadar, M I H A I mi se pare foarte pregătit pentru a ne reprezenta iarăși, are tot pachetul şi resursele necesare. M I H A I for Romania!

NOTA 12

cutmypic (9)

Radu:  Piesa e ok, refrenul e cachy şi uşor de reţinut, dar mi se pare că miroase de la o poştă a Tornero, nereuşind însă să aibă acelaşi impact. Lăsând la o parte personajul creat de MT pentru tabloide( şi pe care îl detest) cred că cu această piesă s-ar descurca onorabil la Stockholm. Dar să ne mulţumim oare cu atât?

NOTA 10

cutmypic (1)

Marco:  In afară de vocea lui M I H A I nu mi se pare nimic extraordinar. După prima ascultare a piesei, cuvântul „Paradisio” mi s-a părut cel mai enervant cuvânt posibil, intrumentalul nu-mi place de nici o culoare,o versiune de la „Tornero” dar mult mai ștearsă. Vocea va ridica toată piesa, în rest…

NOTA 6

cutmypic (6)

Alex: Paradisio este o piesă care va prinde super mult la Eurovision. Da, recunosc. La început nu mi-a placut (poate din cauza videoclipului), dar acum pot spune că nu este zi în care să nu ascult Paradisio. Are ceva care ma face sa o ascult, să îmi placă!

NOTA 12

cutmypic (4)

Cătălina: NOTA 8

cutmypic (3)

Ingrid: NOTA 10

MEDIA: 9,77

Mâine urmeaza jurizarea piesei Florenei – Behind the shadows

Un comentariu Adăugă-le pe ale tale

Lasă un răspuns

