ANDRA OLTEANU: „SORTII SUNT DE PARTEA NOASTRA”

Andra Olteanu, concurentă din Selecția Națională 2016, a cucerit o mare parte a publicului cu melodia ei antrenantă. Artista va intra în semifinală cu numărul doi, iar în interviul de mai jos, Andra ne răspunde unor întrebări privitoare la melodia și show-ul cu care va încerca să cucerească publicul.

Ce te recomanda pentru Selecția Națională și pentru Stockholm, dacă vei pleca?

Pe scena Eurovision mă bazez pe o piesă veselă și sinceră, îmbrăcată într-un show plin de culoare și energie, cu o poveste și o interpretare definite cel mai bine de cuvântul „dăruire”.

 De ce crezi ca piesa ta e potrivită pentru Romania?

„Nai Nai” este o piesă de interacțiune cu publicul. Onomatopeele de pe refren sunt ușor de reținut și de fredonat, și asta întărește legătura publicului cu interpretul, sporind intensitatea momentului artistic. Poporul roman este recunoscut pentru energia investită în muzica și dans, de aceea consider că o melodie ritmată cu discrete accente tradiționale românești ar putea fi potrivită să reprezinte spiritul românesc la Eurovision.

 Care este povestea din spatele piesei „Nai Nai”?

Toată această melodie a crescut în jurul unui sunet reprezentativ pentru țara noastră și anume sunetul de nai. Mai întâi a luat naștere ideea jocului de cuvinte, care a stârnit și câteva controverse în rândul ascultătorilor, apoi s-a conturat și a luat formă mesajul piesei. Abia la final, după ce totul a fost îmbrăcat într-o orchestrație, mi-am dat seama că piesa „Nai Nai” ar putea fi potrivită pentru concursul „Eurovision”.

 Plănuiești să faci vreo schimbare în ceea ce privește compoziția?

Nu am în plan să modific piesa în vreun fel. Așa am simțit, asa am scris și cred că cel mai sincer o pot interpreta în forma ei de azi. Însă, dacă piesa ar fi aleasă să reprezinte Romania la Stockholm și mi s-ar solicita să fac modificări, aș lua în calcul varianta aceasta pentru că în acea situație „Nai Nai’ nu m-ar mai reprezenta doar pe mine, ci pe noi romanii, și cu siguranță aș ține cont de părerile echipei de producție a Televiziunii Romane și de sugestiile fanilor Eurovision.

Poți dezvălui ceva despre show? Va fi cu dansatori? Va avea și backing vocals?

Nu voi fi singură pe scenă. Am o echipă formată din oameni talentați și frumoși care mă vor ajuta să pun în valoare cât mai bine piesa „Nai Nai”. Se vor petrece multe lucruri pe scenă în doar trei minute, dar nu o să vă spun mai mult pentru ca nu vreau sa stric surpriza. Vă invit să urmăriți momentul meu de pe 4 martie!

Crezi într-o victorie, acum, după ce s-a schimbat sistemul de vot?

Este un concurs și e normal să-mi doresc să câștig, competiția, însă, o am doar cu mine însămi. Indiferent de sistemul de vot, pentru mine victoria înseamnă să dăruiesc tot ce am mai bun pe scena și mesajul meu să fie primit în sufletele deschise ale câtor mai mulți oameni.

 Care crezi că sunt șansele de câștig ale României în acest an?

Eu gândesc că sorții sunt de partea noastră. Avem la Selecția Națională toate ingredientele necesare : piese foarte bune, voci extraordinare și energia tinereții. Tot ce trebuie să facem la Stockholm, indiferent de ce piesă ne va reprezenta, este să creștem șansele de câștig cu ajutorul unui show unic.

 Un mesaj pentru cititorii noștri și pentru fanii tăi.

Dacă nu ar avea cine sa o asculte, muzica nu ar exista, așa că vă mulțumesc vouă, celor care ascultați, ca îmi oferiți șansa de a dărui prin muzică și că dați un sens zbuciumului fericit pe care îl trăiesc de fiecare data când urc pe scenă, în fața voastră. Pentru voi cant „Nai Nai”, pe scena Eurovision de la Baia Mare, pe 4 martie. Va îmbrățișez!! Ne vedem acolo!!


 

cutmypic (3)

La acest articol a contribuit Ingrid Marc, redactor ESC on POINT.


 

Lasă un răspuns

