VANOTEK FEAT. THE CODE & GEORGIAN – „I’M COMING HOME”

Jurizăm piesa celor de la Vanotek feat. The Code & Georgian – „I’m coming home”

cutmypic

Călin Giurgiu NOTA 8: Cred că este ceva nou și va putea prinde. Dacă vor mai adăuga și niște versuri cum au spus va fi și mai bine. Are un sound fresh, de 2016, se retine ușor. Dacă vor avea un show bun vor fi cei care vor reprezenta România la Stockholm.

cutmypic (6)

Alex Iovan NOTA 12: Piesa e catchy, iar acum că au mai adăugat versuri este exact ce trebuie la Eurovision. Permite, de asemenea, realizarea unui show complex pe care ard de nerăbdare să îl văd!

cutmypic (2)

Laur Mihai NOTA 7: De departe piesa asta are cel mai modern negativ dintre toate cele 12, nu pot să spun că mă prinde, însă îmi conferă o stare meditativă, liniştitoare. Se vede cu ochiul liber că este o producție „expensive”, numai bună pentru radio, cu un refren repetitiv (chiar prea repetitiv), uşor de reținut. Ceea ce nu îmi place este vocea solistului, nu are o partitură grea de interpretat, dar piesa e mai mult de feeling, dacă nu este un interpret care să transmită acea emoție specială, totul se irosește. De asemenea, din punct de vedere al compoziției versurilor, părerea mea este că doar 2 strofe ce se repetă la nesfârșit nu pot concura cu alte creații ce au un mesaj bine definit din prisma acestui aspect. Cu siguranță, se vor califica în finală, pot spune că au o şansă mare, au parte de susținători numeroşi, dar sper că vor rămâne cu un loc în primii 5.

cutmypic (7)

Matei Pieca NOTA 8: Piesa chiar m-a prins. Are cel mai modern sound din concurs. Inițial, mă gândeam să dau 7, dar am aflat că vor mai adăuga niște versuri la melodie, ceea ce e un plus, evident. Pot chiar să spun că, până să aflu că va înscrie la Eurovision, ascultând-o, îmi imaginam deja că ar fi o piesă bună pentru acest concurs. Refrenul, mai ales lipsa versurilor de aici, este, trebuie să o recunosc, orgasmic pentru urechea mea. Cu siguranță am să îi votez. Sunt sigur că mă vor cuceri cu show-ul.

cutmypic (10)

Andrei Faur NOTA 8: E piesa cu cel mai modern sound din competiție. Vocea e bună, însă versurile sunt prea puține. Repetă acelaşi lucru, „I am coming home”. Piesa e hit pe radio, lumea o cunoaşte şi este mai mult decât evident că va fi în finală.

cutmypic (9)

Radu Gabi NOTA 10: În sfârşit o piesă ce sună a 2016. Prima oară când am ascultat piesa am fost entuziasmat de începutul piesei. După care entuziasmul s-a mai domolit odată ce a devenit prea repetitivă. Însă cei de la Vanotek se pare că au ţinut seama de feedback-ul primit şi au mai adăugat niste versuri, iar piesa are potenţial enorm in ceea ce priveste show-ul pentru Selecţia Naţională.

cutmypic (1)

Muntean Marco NOTA 7: Sound modern,dacă vor mai adăuga niște versuri va fi și mai bine.Piesa cred că poate promite și un show pe masura,doar să nu dezamăgească la capitolul live.

cutmypic (3)

Ingrid Marc: NOTA 10

cutmypic (4)

Cătălina Gheorghe: NOTA 7

MEDIA: 8,55

Continuam maine cu piesa lui M I H A I – „Paradisio”

Lasă un răspuns

