JUKEBOX – „COME ON EVERYBODY”

Jurizăm a cincea piesă din Selecția Națională a României, Jukebox – Come on everybody.

 

cutmypic (1)

Marco: Când am auzit piesa prima oară m-a dus cu gândul la „Maricica” din Moldova, a trupei Doredos (https://www.youtube.com/watch?v=wFgGNH-1UWA) ceva de la Zdob si Zdub. Versurile sunt …jale, dar  piesa are potențial de un show nebun. NOTA 5

cutmypic

Călin:  Personal m-am plictisit ca juriul să mai pună piese în selecție doar că au tentă folclorică. Dacă e să ne uităm la Suedia nu vom auzi o astfel de piesă la Melodifestivalen. Trebuie taxtată dur pentru a nu mai ajunge să avem in fiecare an asa ceva. Cu o asemenea piesă nu se poate câștiga Eurovisionul, rom-gleza pentru mine nu sună bine deloc, doar mult zgomot și atât! NOTA 2

cutmypic (9)

Radu: Ideea asta va funcţiona poate pentru publicul român, care înţelege gluma cu rom-engleza.Dar ce facem la Stockholm cu ea? Pentru europeni va fi o piesă cantată într-o limbă străină presarată cu cuvinte în limba engleză. Sunt aproape sigur că piesa va fi in finală, fiind de-a dreptul orgasmică pentru cel puţin un membru al juriului.NOTA 3

cutmypic (10)

Andrei: Daca votăm după structura Eurovision, nu pot sa ii dau nicio notă pentru că nu merită. Asta nu e piesă, e un amalgam de romgleaza care n-are ce să caute într-o selecție pentru Eurovision. Eu m-am săturat de diversitate in competiție, m-am săturat ca juriul să bage piese de umplutură ca să fie, să nu trebuiască! Au fost excluse piese foarte bune doar ca să intre această piesă. Plus că inspirația e clară din piesa băbuțelor din Rusia din 2012! Îmi pare rău, dar mă văd nevoit să dau minus infinit pentru această piesă. Am avut în 2007 paiațe la Eurovision! E de ajuns! NOTA 0

cutmypic (7)

Matei: Poate mă credeți nebun (sau cel puțin paralel cu fenomenul Eurovision), dar le acord acestă notă pentru că e o piesă care îmi aduce o dispoziție super bună, mă face să mă ridic și să dansez. Corect este, de asemenea, să precizez că acea combinație de română-engleză ar putea prinde la publicul român, în niciun caz la cel internațional. Judecați-mă, aruncați cu pietre, dați-mă pe mâna domnului Moculescu, dar pe mine mă binedispune. NOTA 6

cutmypic (2)

Laur: Ce mai e de spus după ce ascultăm astfel de piese care pur și simplu îți fac urechile să sângereze. Rămâne un mister pentru mine caificarea acestei piese, nici nu o pot asculta până la final, am încercat, dar după maxim un minut deja simt o dorință nestăvilită de a apăsa pe butonul de pauză. Piesa este o umplutură folclorică grotească de romgleză, deja versul ”Hai bădiță, come with me” mă face să realizez cât de neinspirate și penibile sunt versurile. Pe scenă cu siguranță vor emana energie, doar ce altceva se poate face pe meodia asta, în rest îmi doresc să râmână în semifinale, deși am o mică bănuială că vor intra în primele 6 piese. NOTA 2

cutmypic (6)

Alex:  Mereu îmi place să spun adevărul aşa că nu o să ezit nici acum. Piesa este una jalnică, o combinație între română şi engleză, una foarte proastă. Am auzit că se vrea a fi amuzantă. Să mă anunțe şi pe mine când găsesc gluma. NOTA 2

cutmypic (3)

Ingrid: NOTA 1

cutmypic (4)

Cătălina: NOTA 5

MEDIA: 2,88

Maine vom juriza piesa interpretata de Mihai Bajinaru – ”Never too late”

 

Lasă un răspuns

