Irina Popa – ”Letting go”

Am ajuns la jurizarea celei de-a patra piese din Selecția Națională Eurovision 2016, Irina Popa – „Letting go”.

 

cutmypic (6)

Alex: Varianta în română nu m-a încântat aşa de mult, dar pot spune că varianta în engleză este destul de bună şi sper să se califice in finală. Aştept cu nerăbdare să o aud şi live! NOTA 7

cutmypic (7)

Matei: Îmi place mult versiunea în limba engleză, precum și vocea Irinei Popa. Am observat că se descurcă foarte bine live, ascultând-o la un Radio din București. Chiar aş vrea să o văd în finală. NOTA 7

cutmypic (10)

Andrei: Irina are o voce absolut minunată, iar live e excepțională. Pe mine m-a convins de când am văzut-o la București FM. Cea mai bună decizie de a cânta în engleză. Vocea ei are un timbru special, ca acela al tipelor de culoare din State, care, atunci când cântă te lasă mască. Chiar mi-ar plăcea să o văd în finală, dar indiferent de ce se va întâmpla, cu siguranță piesa asta va ajunge hit la radio. Bravo, bravo! Mai vrem voci ca ale ei la Selecție! A devenit una dintre preferatele mele! NOTA 10

cutmypic (9)

Radu: Mă bucură decizia ei de a cânta varianta în limba engleză. Una din puținele voci de jazz din România, însă pacat că piesa nu este la nivelul vocii. Cu o piesă puternică, cred că ar fi fost pe podiumul Selecţiei Naţionale. NOTA 8

cutmypic (1)

Marco: Irina are o voce foarte bună,dar o aștept la anul cu o piesă mult mai bună, căci potențial este. Piesa asta, dacă am ascultat-o de două ori pâna la capăt e bine, pur și simplu nu rămân cu nimic din ea, nu mă face nici să îi dau replay. O aștept la anul cu o piesă mult mai bună. NOTA 4

cutmypic

Călin: Nu este o piesă care mă face să o ascult din nou. Vocea este foarte bună dar din păcate piesa nu este pe masura ei. Dacă venea cu o piesă puternică avea șanse la trofeul Eurovision. „Letting Go” nu aduce nimic nou în plan Eurovisionistic, o piesă decentă care nu ar putea face față pe scena din Stockholm. NOTA 5

cutmypic (2)

Laur: Irina este o prezență foarte frumoasă anul acesta, iar vocea ei este imaculată. Se observă evident faptul că glasul ei se poate mula pe foarte multe genuri: soul, R&B, chiar şi rock. Anul acesta ne prezintă o baladă superbă, a luat o decizie inspirată cu schimbarea în limba engleză, versurile mi se par mult mai profunde, iar vocea ei creează un moment desăvârşit, care trezeşte simțăminte unice în interiorul fiecăruia dintre noi. Aş vrea să îi ofer mai mult, însă instrumentalul este banal, lipsit de nuanțe pe care Irina le-ar putea valorifica la maximum. Sper să se califice în finală, ar însemna mult pentru ea şi ar fi un semn că trebuie să se întoarcă la Selecția Naționale cu ceva pe măsura ei. NOTA 8

cutmypic (4)

Cătălina: NOTA 7

cutmypic (3)

Ingrid: NOTA 8

MEDIA: 7,11

Mâine vom continua jurizarea cu piesa trupei Jukebox, „Come on everybody”.

Lasă un răspuns

