FLORENA: „POVESTEA PIESEI ESTE UNA UNIVERSALA”

Florena – o apariție surpriză în Selecția Națională de anul acesta și nu într-un sens rău. Artista a dat lovitura cu piesa sa „Behind the Shadows”, câștigând simpatia și susținerea multor fani. În cele ce urmează, puteți citi interviul cu Florena.

Ingrid Marc: Care este povestea din spatele piesei „Behind the Shadows”?

Este o piesă care mi se potrivește mănușă, atât ca feeling, dar și ca mesaj. Le sunt recunoscătoare producătorilor, piesa fiind compusă de Gabriel Huiban, Laurentiu Duță și Adam Powers. „Behind the Shadows” are un mesaj puternic, ilustrând, prin versuri, un moment de răcire între cei doi parteneri, dar care are un mesaj optimist la final.

IM: De ce crezi că piesa ta e potrivita pentru Romania?

Piesa vorbește despre o poveste de dragoste universală, în care se pot regăsi multe persoane, indiferent de naționalitatea lor.

IM: Crezi într-o victorie, acum, după ce s-a schimbat sistemul de vot?

Eu am încredere în susținătorii mei, indiferent de sistemul de vot.

IM: Plănuiești să faci vreo schimbare în ceea ce privește compoziția?

Deocamdată mă concentrez pe tot ce înseamnă Eurovision. Pregătesc show-ul și sunt în campania de promovare. Stilul piesei „Behind the Shadows” mi se potrivește perfect, voi vedea pe viitor ce abordări muzicale voi face.

IM: Poți dezvălui ceva despre show?

Pregătesc un show complet, care va fi în ton cu versurile. Acum sunt în perioada repetițiilor. Veți vedea mai multe la momentul oportun, n-aș vrea să stric surpriza.

IM: Care crezi că sunt șansele de câștig ale României în acest an?

Mi-aș dori să fie foarte mari, depinde foarte mult și de piesa care va reprezenta Romania.

IM: Ce te recomandă pentru SN și pentru Stockholm, dacă vei pleca?

După cum spuneam, povestea piesei este una universală, s-ar putea regăsi în versuri chiar și oamenii din Stockholm. De asemenea, consider că sound-ul melodiei este unul internațional.

IM: Ce fel de show vei avea pe scena? Va fi cu dansatori? Va avea și backing vocals?

Va fi un show care se va potrivi cu versurile piesei, cât și stilului meu. Am o echipă întreagă care lucrează la acest aspect.

IM: Un mesaj pentru fani?

Voi sunteți cei mai importanți pentru mine, am nevoie de susținerea voastră. Sper ca show-ul meu să vă placă. Voi aprecia fiecare vot. Vă mulțumesc.


cutmypic (3)

La acest articol a contribuit Ingrid Marc, redactor ESC on POINT.


Lasă un răspuns

