CRISTINA VASIU: ”EUROVISIONUL A FOST UN MOMENT UNIC, DAR MI-A LASAT UN GUST AMAR”

Cristina Vasiu, fostă concurentă în Selecția Națională 2015 a rămas în memoria publicului drept fata ce a cântat cu artificii pe rochie,  și-a încercat norocul și în acest an, dar din păcate nu a trecut de preselecția juriului. Pentru piesa de anul acesta a lucrat cu o echipă de top, cea care a adus trofeul Conchitei Wurst în 2014. Despre asta și multe alte lucruri interesante puteți citi în cele ce urmează

Andrei Faur: Salutare Cristina! Îți mulțumim că ai acceptat să stai de vorbă cu noi. Ce faci, cum ești?

Cristina Vasiu: Mă bucur să stau de vorbă cu voi și vreau să-ți mulțumesc ție Andrei, că ești mereu alături de mine când se întâmplă ceva special în viața mea, ești acolo, ești prezent. Eu sunt bine, sunt puțin agitată, căci în perioada asta fac mai multe lucruri și sper să le fac bine pe toate. Printre altele m-am apucat de școala de șoferi și pregătesc un single nou, care, sper eu să vă placă.

A.F. : Cum te simți după aflarea rezultatului de la preselecțiile pentru Eurovision?

C. V. : Mă simt la fel de optimistă ca și atunci când am depus piesa. Anul acesta am participat cu o piesă mai bună decât cea de anul trecut, o piesă compusă de un prieten suedez. Din păcate, voturile date de jurați nu am reușit să merg mai departe.

A. F. : Cine este echipa cu care ai lucrat pentru piesa de anul acesta?

C. V. : Jonas Thander este numele compozitorului. El este cel care s-a ocupat și de masterizare, aranjarea vocii. Versurile aparțin lui Charlie Mason, un american ce a compus pentru Ariana Grande, Miley Cyrus, Eric Saade. El are de altfel experiență în Eurovision deoarece a scris versurile pentru Conchita Wurst, cea care a câștigat concursul în 2014, a mai scris piesa Bojanei Stamenov, reprezentanta Serbiei, dar și piesa reprezentantei Sloveniei de anul trecut, Maraaya. A fost o echipă de top cei cu care am lucrat.

A. F. : De ce crezi că nu ai trecut mai departe?

C. V. : Să știi că nu am stat să mă gândesc la acest lucru. Bănuiesc că au fost altele mult mai bune, capabile să reprezinte țara la un nivel la care noi să fim mândri. Eu oricum sunt foarte mândră de colaborarea cu Jonas Thander și de tot ceea ce am realizat. Eu am să cânt piesa asta în concerte, la un moment dat o să o și lansăm, dar asta nu depinde numai de mine.

A. F. : Cum ți s-a părut experiența de anul trecut? Căci toată lumea a văzut problemele tehnice cu care te-ai confruntat

C. V. : Pentru mine a fost o experiență unică, pentru că a fost cel mai mare concurs la care am participat după Vocea României. A fost ceva de vis să cânt în fața atâtor oameni care urmăresc fenomenul la noi, cât și afară. A fost o provocare să cânt cu artificii atașate pe o fustă, dar tu știi că ai fost acolo și ai văzut pe viu ceea ce am făcut. Per ansamblu, anul trecut a fost unul bun, dar sinceră să fiu, mi-a cam lăsat un gust amar după problemele tehnice întâmpinate în momentul în care opt secunde din piesă mi-au fost tăiate. A fost bine, dar se putea și mai bine dacă aveam sonorizarea și toate condițiile tehnice pe care le doream.

A. F. : Să sperăm la o revenire în 2017?

C. V. : A… nu m-am gândit încă la așa ceva. Nu știu, Eurovision-ul nu mai e o miză pentru mine. Poate mai încolo. Nu spun nu, vom vedea ce va fi până la anul.

A. F. : Cum ți se par cele 12 piese de anul acesta?

C. V. : Sinceră să fiu, nu am ascultat toate piesele. Am ascultat-o pe cea a lui Mihai Trăistariu, a Xandrei, Vanotek și pe cea a lui Doru Todoruț cu Irina Baianț pe care îi și susțin.

A. F. : Povestește-mi de planurile tale de viitor

C. V. : O să las viața să mă surprindă. Iau lucrurile pas cu pas.

A. F. : Știu că urmează o lansare. Ne poți da ceva detalii?

C. V. : Păi zilele acestea voi filma videoclip la piesa Hoț de inimi, piesa compusă de Doru Todoruț și George Călin (componenții trupei Deepcentral) în colaborare cu What’s Up. Aproximativ în două spătămâni veți putea asculta piesa care e tare faină!

A. F. Un mesaj pentru cititorii Esc on Point

C. V. : Să fiți cei mai înrăiți fani ai Eurovision-ului, să susțineți, dar și să criticați obiectiv concurenții ce vor participa în anii ce urmează. Vă pup și vă iubesc tare și vă mulțumesc că sunteți alături de mine mereu. Să ne auzim cu bine!

Material scris de Andrei Faur cutmypic (10)

Lasă un răspuns

