Dream Walkers – „Let it shine”

Jurizăm cea de-a treia piesă din Selecția Națională Eurovision 2016, Dream Walkers – „Let it shine”

cutmypic

Călin Giurgiu NOTA 5: Nu reușește să mă prindă prea mult. Nu aduce nimic nou, același stil vechi eurovisionistic căruia i-a trecut vremea, puteam să mă bucur de piesă acum 5, 6 ani. Vocile lor sună bine împreună, dar piesa nu îi poate duce în Stockholm. Iar acest „Let it shine” e prea clișeic pentru gusturile mele. Ne dorim un loc cât mai bun la Stockholm, nu doar între 15-20, iar piesa aceasta nu ar putea face asta mai bine acolo.

cutmypic (6)

Alex Iovan NOTA 3: Piesa nu are nimic wow. Stilul este învechit şi, după părerea mea, nu are ce căuta la SN. Acest tip de cântec mă face să îmi pun întrebarea: Oare artiştii chiar se înscriu la SN din dorința de a ne reprezenta țara cu succes sau o fac doar pentru succesul personal? Chiar şi cu un live excepțional, această piesă nu are nici o şansă de a ne reprezenta la Stockholm!

cutmypic (7)

Matei Pieca NOTA 6: Vocile lor sunt bune, dar am impresia că s-a încercat reproducerea trioului Il Volo. Nu-i prea văd făcând un show care să ma spulbere, cel mai probabil vor miza pe ceva simplu.

cutmypic (9)

Radu Gabi NOTA 4: ‘Boy Band-ul’ tipic anilor ’90 cu o piesă care să ajungă la inima publicului feminin şi puber. Voci bune, dar aşa sunt majoritatea celor din Selecţia Naţională 2016.

cutmypic (2)

Laur Mihai NOTA 7: Pot să spun că îmi place, sunt voci tinere care pot sa aibă o prestație bună în semifinală. Avem o figură cunoscută în trupă, cea a lui Cristian Prăjescu, acesta aflându-se la a doua prezență la Selecția Națională. De ce 7? Evident, trebuie să spun că piesa nu se abate de la un clişeu veşnic întâlnit la Eurovision „shine” … instrumentalul ar fi potrivit pentru anul 2000, nuanțe fade, fără pic de substanță, însă piesa stă 100% pe vocea celor 4 băieți. Cred că va intra în finală, datorită juriului, dar mai mult nu e posibil.

cutmypic (10)

Andrei Faur NOTA 7: Mie îmi place piesa aceasta, voci foarte bune adunate de prin concursurile de talente. Piesa se mulează pe structura Eurovision-ului, dar parcă le lipseşte ceva, acea zvâcnire şi devine uşot clişeistică. Per ansamblu, e o piesă bună, pe care, cu siguranță, o voi asculta şi după concurs.

cutmypic (1)

Muntean Marco NOTA 4: Vocile sunt bune, dar piesa … NO! Prima oară când am ascultat piesa, m-a dus cu gândul la asta: https://www.youtube.com/watch?v=FZpmQ_rIypk, dar o varianta așa…mai ștearsă.Să încerce la anul cu o piesa mult mai bună.

cutmypic (3)

Ingrid Marc: NOTA 5

cutmypic (4)

Cătălina Gheorghe: NOTA 6

MEDIA: 5,22


Maine vom trece la piesa Irinei Popa, „Letting go”.


Lasă un răspuns

