OVIDIU ANTON: „TOTUL IN MINE ESTE MUZICA!”

Ovidiu Anton, favoritul fanilor, sincer ca de fiecare dată. În cele ce urmează, veți putea vedea interviul cu el. Să ne pregătim pentru ceva special la Baia Mare? Va pleca el la Stockhom? 

Cum ai debutat în muzică?

Am început să studiez canto și chitara, la 6 ani, și tot în acel an am câștigat primul festival pentru copii, la București, cu un rock n roll cântat în original de Daniel Iordăchioaie.

Ce te inspiră sa creezi muzică?

Diferite stări, sentimente, gânduri sau întamplări reale. Totul în mine este muzică, așa că îmi e ușor să găsesc inspirație în tot ceea ce mă înconjoară.

Ce adori să faci în timpul liber, pe lângă muzică?

Timpul liber mi-l ocup cu familia, cu cățeii mei și cu prietenii. Îmi plac ieșirile în natură, evadările din aglomerație, liniștea, dar, oricât de mult mi-ar plăcea liniștea, nu pot refuza o întâlnire …”zgomotoasă” cu prietenii.

Ce te recomandă pentru SN și pentru Stockholm, dacă vei câștiga?

Vocea și talentul meu … sper că ai prins aluzia, mi se pare o întrebare ca o țigară care a ajuns la filtru 🙂 adică fumată neeext 🙂

Ești la a cincea participare. Crezi ca e cu noroc?

Când vorbim de succes și de a cincea participare, nu cred că norocul are vreun rol. Putem vorbi despre inspirație, experiență, despre perseverență. Când îmi aleg un drum, eu merg înainte și nu mă abat după cum bate vântul.

Publicul a primit extrem de bine melodia ta. Cărui fapt crezi că se datorează acest lucru?

Cred că nu poți să minți publicul, chiar dacă el e conștient sau nu de asta. Sunt pe strada mea, cânt ceea ce simt și simt fiecare notă și vers, iar asta cred ca i-a făcut să rezoneze cu mine.

Ne poți dezvălui ceva despre show-ul pe care îl pregătești pentru Baia Mare? Vii cu ceva inovator?

Prefer să vedeți acolo ce am pregătit, dar ceea ce vă pot dezvălui este că fac tot posibilul sa fie o punere în scenă atractivă, din respect pentru cei care privesc cu interes și vor să și … vadă ceva.

Ce crezi despre noul sistem de vot de la Eurovision?

OFFSIDE, nu știu despre ce e vorba.

Crezi că Romania are șanse reale de câștig anul acesta?

Astfel de concursuri sunt atât de greu de câștigat, încât cred ca cel mai important, mai important decât locul pe care te clasezi, este ca cei de acasă să iți asculte cu plăcere melodia, să o cânți bine.

Ai ascultat vreo melodie de anul acesta de la Eurovision? Care ți se pare mai rasărită?

Fiind implicat în concurs, consider că nu ar fi fair play să îmi dau cu părerea public despre munca altor artiști.

Un mesaj pentru fanii tăi.

Vă mulțumesc pentru că sunteți alături de mine! Rock on !


cutmypic (9)

La acest articol a contribuit Radu Gabi, redactor ESC on POINT.


Lasă un răspuns

