ANDRA OLTEANU – „NAI NAI”

Trecem astăzi la jurizarea celei de-a doua piese din Selecția Națională a României, ‘’Nai, Nai’’, interpretată de Andra Olteanu!

cutmypic (6)

Alex Iovan: NOTA 8 „Este o piesă destul de bună, cu un ritm și versuri uşor de reţinut. Este un lucru bun să avem şi altfel de piese decât veşnicele balade la Eurovision. Despre show, nu ştiu cum ar putea fi, dar pot spune că piesa promite multe.”

cutmypic

Călin Giurgiu: NOTA 7 „Are ceva ce te face să îți placă această piesă. E foarte catchy și mă duce cu gândul la piesele din „O melodie pentru Europa”. Dacă va avea un show bun, va putea face o figură frumoasă, deși nu o vad să ajungă la Stockholm.”

cutmypic (10)

Andrei Faur: NOTA 6 „E o piesă uşoară, simplă, dar catchy. E pe filonul folcloric, exact cum ii place domnului Moculescu. E ascultabilă, dansabilă, va intra pe radio, dar cu siguranță nu e pentru Eurovision. Pe mine mă duce cu gândul la piesa Andei Adam, care se numeşte tot „Nai Nai”. Şi nu, nu o văd la „Ştocolm”. Poate merge, dar dacă vrem să nu ne calificăm!”

cutmypic (2)

Laur Mihai: NOTA 7 „Piesa este foarte atractivă, la început nu mi-a plăcut, dar după ce am auzit prestația live a Andrei Olteanu, mi-am schimbat semnificativ părerea. Melodia are inspirații folclorice, probabil acesta este motivul pentru care s-a calificat în semifinale. Refrenul ajunge să te prindă din ce în ce mai mult cu fiecare ascultare în parte. Sunt sigur că Andra va emana o energie debordantă pe scenă şi acest lucru poate să îi îndemne pe telespectatori să o voteze. Pot spune că este o pată de culoare binevenită în selecția noastră, dar nu cred că va ajunge în finala din 6 martie.”

cutmypic (1)

Marco Muntean: NOTA 6 „O piesă foarte catchy, nu ai cum să o uiți la prima ascultare. Mi se pare că are un mare potențial de show. Dacă ar merge la Stockholm, cred că ar prinde la public, iar la juriu? Mă îndoiesc…”

cutmypic (7)

Matei Pieca: NOTA 7 „Speram să nu ajung niciodată în situația asta. Să mă simt atras de un kitsch de melodie! Totuşi, făcând abstracție de versuri, melodia are un ritm care te prinde. Nu ştiu dacă putem miza pe ea la Stockholm, dar, până atunci, prefer să mă pierd în ritmul vesel al cântecului.”

cutmypic (9)

Radu Gabi: NOTA 7  „A început oarecum să îmi placă după mai multe ascultări. Cred că o piesă în limba română la Eurovision este o idee nefericită, atâta timp cât nu ai un mare atuu cu care să atragi ascultătorul european (sau australian, mai nou) nevorbitor de limba româna. Mediocră, dar măcar e veselă.”

cutmypic (4)

Cătălina Gheorghe: NOTA 6

cutmypic (3)

Ingrid Marc: NOTA 6

MEDIA: 6,66


 

Mâine vom purcede către a treia piesă, „Let it shine”, cântată de trupa Dream Walkers.


 

Lasă un răspuns

