VANOTEK: „AM FACUT CE AM SIMTIT, DAR, PENTRU VARIANTA EUROVISION, AM FACUT CATEVA MODIFICARI”

Vanotek, unul dintre producătorii cei mai cunoscuți ai momentului, își încearcă norocul la Eurovision, în acest an, alături de The Code și Georgian. Cunoscut pentru hiturile lui „My heart is gone” si „Jungle”, impreuna cu Yanka, acesta aduce un nou Sound pentru industria românească

Ingrid Marc: Care este povestea din spatele piesei „I’m coming home”?

Inițial am compus piesa cu The Code. A venit Georgian, a tras un ghid de voce care ne-a plăcut și așa a rămas. A fost o colaborare care a venit natural. Nu aveam plănuit nimic de la început.

IM: De ce crezi că piesa ta e potrivită pentru România?

Pentru că are un sound fresh, 2016. Pentru că are în ea foarte multă emoție și un mesaj în care se regăsește foarte multă lume.

IM: Crezi într-o victorie, acum, după ce s-a schimbat sistemul de vot?

Nu ne-am gândit la asta.

IM: Are vreo importanță faptul că piesa ta are mai mult instrumental decât versuri? Plănuiești să faci vreo schimbare în ceea ce privește compoziția?

În muzică nu există reguli, contează dacă piesa, per total, transmite ceva sau nu. Nu am încercat că ne încadrăm în niște tipare, am făcut ce am simțit, dar, pentru varianta Eurovision, am făcut câteva modificări. Veți vedea în clipul de prezentare.

IM: Ai de gând sa mai adaugi versuri piesei?

Pentru ca, inițial, piesa nu a fost gândită pentru Eurovision, a fost compusă într-un mod mai „personal”. Ulterior, ne-am adaptat din mers și am adăugat versuri noi celei de-a doua strofe, alături de alte câteva intervenții.

IM: Poți dezvălui ceva despre show?

Încă lucrăm la el. Suntem pe ultima sută de metri cu pregătirile.

IM: Vii cu vreun concept unic?

Nu știm încă cât de unic este. 🙂

IM: Care crezi că sunt șansele de câștig ale României în acest an?

Depinde cine pleacă. La Stockholm o să fie o competiție extrem de dură.

IM: Aveai în plan de la bun început să participi?

Nu. Decizia am luat-o în ultimul moment, datorită multor mesaje pe care le-am primit de la ascultătorii care ne îndemnau să ne înscriem.

Le urăm succes în semifinală. Până atunci, puteți asculta melodia cu care o să intre în semifinală, pe 4 martie, la Baia Mare.


cutmypic (3)

La acest articol a contribuit Ingrid Marc, redactor ESC on POINT.


Lasă un răspuns

