DORU & IRINA – „THE VOICE”

Astăzi inaugurăm o nouă secțiune a blogului, numită ’’On point Jury’’. Aici veți găsi o rubrică dedicată jurizării pieselor din selecțiile naționale cât și a pieselor ce vor evolua pe scena Eurovision de la Stockholm. Prima piesă care va intra în semifinala Selecției Naționale, din data de 4 martie, la Baia Mare este ‘’The Voice’’, interpretată de Doru Todoruț și Irina Baianț.

cutmypic (3)

Ingrid Marc: Nota 4 ‘’ Deși e o piesă cu potențial și cu un sound bine făcut, vocea lui Doru nu se potrivește 100% cu cea a Irinei. Despre show… aici nu putem vorbi de unul complex decât pe partea de final, unde negativul prinde o nuanță pop-dance…’’

cutmypic (6)

Alex Iovan: Nota 5 ‘’ Piesa este bună, dar nu este potrivită pentru Eurovision. Vocea Irinei permitea mult mai mult, un refren mult mai puternic. De asemenea, în opinia mea, piesa nu poate oferi un show complex.’’

cutmypic (2)

Laur Mihai: Nota 5 ‘’ Piesa nu mă încântă, pur şi simplu nu se pliază pe șablonul pe care îl aștept eu la Eurovision. Armonia dintre cele doua voci este frumoasă, potențează piesa, probabil acest aspect îi oferă melodiei calitate şi substanță. Vorbind despre negativ, prima parte îmi induce o stare de somnolență profundă, iar cea de-a doua devine foarte iritantă din cauza apariției acelor influențe dance care nu îşi au rostul. Ori se păstrează acelaşi tipar, o baladă emoționantă, ori se încearcă ceva ritmat. Au dorit să îmbine aceste două lucruri şi nu a ieșit deloc grozav… Asadar, live-ul va susține considerabil piesa, vocea Irinei fiind piesa de rezistență.’’

cutmypic (8)

Radu Gabi: Nota 6 ‘’ Și asta doar din cauza Irinei, care ridică piesa. O alta problemă este faptul că piesa este desparțită în două părți distincte care nu se leagă, în opinia mea. Dacă prima parte îmi amintește de „Pe o margine de lume” (aici încercand să se atragă votul juriul și cel al publicului mai în varstă), în cea de-a doua parte tempo-ul se schimbă radical și brusc, și piesa devine una cu accente dance, evident pentru publicul mai tânăr care ar putea fi astfel tentat să voteze. Din păcate nu au reușit ceea ce iți doreau, adică genul de piesă care să obțină voturi de la toate categoriile de public.’’

cutmypic (1)

Marco Muntean: Nota 7 ‘’ Îmi plac mult vocile, mai mult decât piesa. Începutul piesei mă duce cu gândul la ceva Disney, gen Zlata Ognevich, nu știu de ce. Piesa mi se pare ok, chiar catchy la un moment dat, dar nimic wow. Cred că ar putea face un show super bun pe scenă, ar ridica mai mult nivelul piesei.

cutmypic (5)

Andrei Faur: Nota 5. ‘’Pentru că e o piesa clișeistică, e ceva ce am mai văzut și auzit! Mi-e de ce o să faca Doru live. Cand eu l-am auzit într-un concert, nu prea mi-a placut. Dar poate de atunci l-a mai imbunatațit! Pe mine nu mă da pe spate. Dar vor fi în finală din alte motive! Stiți voi care!’’

cutmypic

Calin Giurgiu: Nota 6 ‘’ The Voice nu e o piesă care ar putea sa aducă trofeul in Romania, nici măcar un top 10. Irina mai ridică piesa datorită calitaților ei vocale. Nici de la a zecea ascultare nu a reușit să mă prindă. Iar finalul, acea parte ritmată, mi se pare că nu se potrivește cu toată piesa, care e pe aceeași linie. Refrenul este slab, nu te face să îl reții deloc ușor! Deci, pentru anul ăsta, Doru si Irina NU.’’

cutmypic (7)

Matei Pieca: Nota 6 ‘’ Nu este o piesă rea, dar nu poate aduce trofeul. Vocile lor se completeaza, dar parcă aștept un moment care nu vine. Pentru a reveni, nu văd vreun show inovator, cred că vor miza pe ceva simplu.’’

cutmypic (4)

Cătălina Gheorghe: Nota 8

MEDIA 5,77

 

Mâine vom continua jurizarea cu piesa Andrei Olteanu „Nai nai”.

Lasă un răspuns

