RANDI: „O SA ALEG CU URECHEA SI INIMA”

Ne îndreptăm atenția spre Randi, unul dintre membrii juriului Selecției Naționale 2016. Renumitul cântăreț, producător și textier a acceptat să ne ofere niște lămuriri cu privire la calitatea sa de jurat, pe care le puteți lectura în cele ce urmează.

Ingrid Marc: Care este povestea numelui tău de scena „RANDI TEFAS”?

Numele meu de scena e Randi 🙂 ! A venit în urma unei seri de făcut muzică, acum vreo 11 ani, la Moga la studio! 

IM: Ce reprezintă pentru tine faptul că faci parte din juriul Selecției Naționale de anul acesta?

Sunt onorat că sunt în juriu anul asta! Am fost chemat să aduc un aer proaspăt și nou acestui concurs și o să fac tot posibilul ca noul sa fie o prioritate!

IM: Care vor fi criteriile tale de jurizare?

Pentru mine, muzica trebuie să te facă să simți, sa-ți facă inima să bată mai tare, să te răscolească sau să te facă să zâmbești! Eurovisionul e un concurs de creație, însă o piesă buna fără o voce foarte bună nu o sa fie valorificată cum trebuie! Eu personal o să aleg cu urechea și inima!

IM: Cum vezi relația cu ceilalți jurați?

Cred că anul ăsta există consens și multă obiectivitate între noi! Suntem toți muzicieni și avem urechile foarte bine „ascuțite”! Nu au fost diferențe mari în notele pe care le-am acordat în alegerea celor 12 piese, și asta arată faptul că toți gândim la fel!

IM: Cum vezi tu piesa ideală pentru Eurovision?

Nu știu dacă există o rețetă exactă pentru o piesă de succes! Știu că trebuie să aibă un refren epic, mare și puternic, un mesaj cu impact și o voce care să-l pună în valoare!

IM: Ai încerca vreodată vreo colaborare intre artiștii Famous Production pentru Eurovision?

Nu spun de multe ori niciodată, și, atunci când o spun, regret! Am spus despre Eurovision în trecut că mi se pare un concurs învechit, și acum sunt aici ca să încerc să schimb chestia asta! Sunt genul de om care, atunci când nu e mulțumit de ceva, încearcă să facă din acel ceva un obiect de care sa fie mulțumit! Deci, e foarte posibil ca artiștii Famous să participe în viitor la acest concurs!

IM: Melodiile care ți-au plăcut în mod special se află pe lista celor 12 piese?

Cele 12 piese alese pentru gale au fost alese unanim și cu diferențe foarte mici între notele celor 5 jurați! Eu, personal, m-am luptat pentru o piesă care îmi place în mod special, însă nu am putut să fac în așa fel încât să se califice în primele 12! Oricum, sunt piese bune acolo și cred ca o să facem o figura buna anul ăsta, în finală!

Mulțumim, Randi, pentru disponibilitatea de a ne răspunde întrebărilor. 


cutmypic (3)

La acest articol a contribuit Ingrid Marc, redactor ESC on POINT.


Lasă un răspuns

