IRINA BAIANT: „NE CONCENTRAM PE CE AVEM DE FACUT”

Irina Ioana Baianț, frumoasa soprană, are anul acesta un partener pe măsură: Doru Todoruț – nimeni altul decât solistul trupei Deepcentral. Am reușit să schimbăm două vorbe și cu Irina. Mai jos puteți citi ceea ce artista ne-a declarat

Ingrid Marc: Care este povestea din spatele piesei „The Voice”?

Eu și Doru ne-am cunoscut pe platourile de filmare din TVR. De atunci ne-am dorit să facem o piesa împreună, însa nu găseam momentul sau contextul potrivit. Ne-am gândit la Eurovision și ni s-a părut un moment perfect pentru a lansa o piesa pop-opera.

IM: De ce crezi ca piesa ta e potrivita pentru Romania?

Pentru ca îmbină mai multe stiluri muzicale și pentru că vocile noastre se completează perfect!

IM: Crezi intr-o victorie acum dupa ce s-a schimbat sistemul de vot?

Cred că, dacă trebuie sa ți se întâmple ceva, o sa se întâmple!

IM: Plănuiești să faci vreo schimbare in ceea ce priveste compozitia?

Piesa este deja înscrisă în concurs, nu se pot face schimbări.

IM: Poți dezvălui ceva despre show?

Iți pot spune ca avem scenografie și coregrafie!

IM: Care crezi ca sunt șansele de câștig ale României în acest an?

Este o discuție foarte lunga pe această temă, eu mă bucur de experiența aceasta și voi merge mai departe cu ce am avut de învățat.

IM: Ce te recomandă pentru SN și pentru Stockholm, dacă vei pleca? 

Dacă vom pleca, încrederea publicului!

IM: Ce fel de show vei avea pe scena? Va fi cu danasori? Va avea si backing vocals?

Idei exista foarte multe, însa momentan ne concentrăm pe ce avem de făcut acum!

IM: Un mesaj pentru fani?

Să ne voteze!

Prin urmare, un mesaj clar pentru susținători: votați-i! Ce spuneți? Are melodia șanse în Stockholm?

 


cutmypic (3)cutmypic (7)

La acest articol au contribuit Ingrid Marc si Matei Pieca, redactori ESC on POINT.


 

Lasă un răspuns

